سازنده Like A Dragon به اعلامیه بزرگی در سال ۲۰۲۴ اشاره کرد

ماسایوشی یوکویاما، کارگردان استودیو RGG، به تازگی اشاره کرده که ممکن است سال آینده میلادی یک بازی دیگر از سری Like A Dragon معرفی شود.

در مصاحبه با فامیتسو، یوکویاما به طرفداران گفت که منتظر یک «اعلامیه بزرگ» در سال ۲۰۲۴ باشند که باعث شروع گمانه‌زنی‌هایی در مورد اینکه قسمت بعدی چه چیزی خواهد بود، شده است.

این در حالی است که طرفداران از یک برنامه مملو از بازی لذت می‌برند، به تازگی بازی Like a Dragon Gaiden: The Man Who Erased His Name در نوامبر عرضه شد و مشتاقانه منتظر لانچ Like a Dragon: Infinite Wealth در ۲۶ ژانویه ۲۰۲۴ هستند.


مطلب پیشنهادی:نکاتی که باید پیش از شروع بازی Atomic Heart بدانیدبایوشاک در شوروی سابق!
نکاتی که باید پیش از شروع بازی Atomic Heart بدانید

با این حال، بیانیه یوکویاما نشان می‌دهد که استودیوی RGG در حال حاضر به آینده نگاه می‌کند و امیدوار است که هرچه زودتر یک بازی دیگر را معرفی کند. او گفت:

ما بسیار خوشحالیم که می‌توانیم بازی جدید Ryu ga Gotoku 8 را منتشر کنیم. من در حال حاضر مشتاقانه منتظر انتشار بازی هستم، اما امیدوارم بتوانم اعلامیه بزرگ دیگری را در سال ۲۰۲۴ معرفی کنم! لطفا منتظر خبرهای استودیو [RGG] در سال ۲۰۲۴ باشید!

Like A Dragon

در پاسخ‌ها، به نظر می‌رسد که اکثر طرفداران مشتاق هستند تا بازی سوم Judgment را تجربه کنند. Lost Judgment در سال ۲۰۲۱ عرضه شد. با توجه به اینکه بیش از دو سال است که قسمت جدیدی برای مجموعه فرعی عرضه نشده، استودیو RGG ممکن است سراغ آن برود.

در هر صورت، به نظر نمی‌رسد که به این زودی‌ها از سرعت انتشار سری Like a Dragon کاسته شود. عبارت بیانیه تضمین نمی‌کند که یک بازی جدید در سال ۲۰۲۴ منتشر شود که با توجه به تعداد نسخه‌هایی که در چند ماه اخیر داشته باشیم، قابل درک است. اما حداقل اخبار جدیدی از این سری دریافت خواهیم کرد.


مطلب پیشنهادی:۱۵ بازی دست کم گرفته شده پلی استیشن ۴ که باید تجربه کنیدالماس‌های نامحسوس
۱۵ بازی دست کم گرفته شده پلی استیشن ۴ که باید تجربه کنید


اجرای ویدیوی I Feel Fantastic | این عروسک واقعا زنده شده؟

پلی استیشن ۵ پرو یا PS6 می‌تواند به یک پردازنده هوش منصوعی مجهز باشد - ویجیاتو

source

توسط