حمید درخشان پیشکسوت پرسپولیس درباره این تیم صحبت کرد

حمید درخشان پیشکسوت پرسپولیس گفت : این چندمین بار است که یحیی گل‌محمدی استعفا می‌دهد من می‌فهمم او تحت فشار است و شرایطش را درک می‌کنم ولی این موضوع دیگر تکرار بیش از حدش دیگر قشنگ نیست و کسی هم آن را جدی نمی‌گیرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حمید درخشان پیشکسوت پرسپولیس در خصوص نتایج روز گذشته مسابقات لیگ برتر اظهار داشت:

نتایج بازی‌های روز گذشته به نظرم فنی نبود و هم در شکست سپاهان مقابل شمس آذر و هم در تساوی پرسپولیس و مس رفسنجان ردپای اشتباهات داوری دیده می‌شود. من نمی‌خواهم اتهامی به داوران بزنم ولی سطح اشتباهات داوری در فوتبال ایران بیش از حد نرمال است و نمی‌دانم چرا فکری برای این موضوع نمی‌شود.

وی افزود:

از طرفی فضاسازی‌های رسانه‌ای برخی تیم‌ها هم ذهنیت ایجاد می‌کند و روی ناخوداگاه داوران تاثیر می‌گذارد. این نتایج تاثیرش را روی جدول گذاشته است و نتیجه‌اش آن چیزی شد که می‌بینید.

پیشکسوت فوتبال در مورد استعفای گل محمدی هم توضیح داد:

این چندمین بار است که یحیی گل‌محمدی استعفا می‌دهد. من می‌فهمم او تحت فشار است و شرایطش را درک می‌کنم ولی این موضوع دیگر تکرار بیش از حدش دیگر قشنگ نیست و کسی هم آن را جدی نمی‌گیرد. به نظرم او با مشکلات کنار بیاید و سعی کند مشکلات تیم را برطرف کند. اگر استعفا به منظور تحت فشار گذاشتن باشگاه یا دیگران باشد هم همیشه جواب نمی‌دهد و از این روش چند بار می‌شود استفاده کرد؟

درخشان در مورد فهرست تیم ملی هم توضیح داد:

این فهرست به نظرم بالانس نیست و اشکالاتی دارد ولی به هر جهت نظر کادرفنی تیم ملی بوده است. هم از لحاظ تفکیک پست ها هم از لحاظ میانگین سنی و سایر موارد انتقاداتی وجود دارد ولی به هر حال تشخیص کادرفنی این نفرات بودند و باید ببینیم چه نتایجی حاصل می‌شود و بعد از مسابقات می‌توان در موردش صحبت کرد.

source

توسط