انیمیشن فوتبال دستی یکی از انیمیشن‌هایی است که در سال 2013 منتشر شده بود. با ما همراه باشید تا بیشتر با انیمیشن Foosball آشنا شوید.

ژانر انیمیشن فوتبال دستی ماجراجویی و کمدی است. این انیمیشن محصول کشور آرژانتین است و کارگردانی آن را Juan José Campanella بر عهده داشته است. تاریخ اکران انیمیشن فوتبال دستی 18 جولای 2013 بود. از جمله بازیگرانی که صداپیشگی شخصیت‌های این انیمیشن را در نسخه‌های زبان اصلی، بریتانیایی و آمریکایی آن بر عهده داشته‌اند می‌توان پابلو راگو (Pablo Rago)، روپرت گرینت (Rupert Grint)، آریانا گرانده (Ariana Grande) و نیکلاس هولت (Nicholas Hoult) را نام برد. همچنین مدت زمان انیمیشن سینمایی فوتبال دستی حدود 1 ساعت و 25 دقیقه است. در ادامه این مقاله مختصر از پلازا به بررسی انیمیشن Foosball 2013 خواهیم پرداخت و در مورد داستان، بازیگران و نقدهای این انیمیشن صحبت خواهیم کرد.

فهرست مطالب:

داستان انیمیشن فوتبال دستی

انیمیشن Foosball

به طور خلاصه کارتون فوتبال دستی داستان یک شخصیت به اسم Amadeo را دنبال می‌کند که با بازیکنان بازی فوتبال دستی وارد یک ماجراجویی غیرمنتظره می‌شود. او به Laura علاقه دارد و با تشویق او در مسابقه فوتبال دستی Ace را شکست می‌دهد. پس از چند سال Ace یک فوتبالیست معروف می‌شود و به آن‌جا برمی‌گردد. سپس کاراکترهای فوتبال دستی به کمک Amadeo می‌آیند. برای ادامه داستان می‌توانید انیمیشن Foosball را تماشا کنید.

بازیگران انیمیشن فوتبال دستی و نقش‌های آن‌ها

در این بخش از مقاله با بیوگرافی بعضی از هنرپیشه های کارتون فوتبال دستی که در نسخه‌های مختلف این انیمیشن صداپیشه بوده‌اند آشنا خواهیم شد.

پابلو راگو

بررسی انیمیشن Foosball

پابلو راگو یک بازیگر اهل آرژانتین است که در تاریخ 24 سپتامبر 1972 برابر با 2 مهر 1351 در Buenos Aires متولد شد. از جمله آثاری که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان فیلم The Secret in Their Eyes را نام برد که جایزه اسکار بهترین فیلم خارجی (Best Foreign Language Film) را کسب کرده بود. پابلو راگو در انیمیشن فوتبال دستی در نقش کاراکتر Capi حضور داشته است.

همچنین بخوانید :

روپرت گرینت

هنرپیشه های کارتون فوتبال دستی

روپرت گرینت یک بازیگر انگلیسی است که در تاریخ 24 آگوست 1988 برابر با 2 شهریور 1367 متولد شد. او بیشتر برای ایفای نقش Ron Weasley در مجموعه فیلم‌های Harry Potter شناخته شده است. روپرت گرینت در انیمیشن Foosball ایفای نقش کاراکتر Amadeo را بر عهده داشته است.

همچنین بخوانید :

آریانا گرانده

بازیگران انیمیشن فوتبال دستی

آریانا گراندِی یک خواننده، ترانه سرا و بازیگر آمریکایی است که در تاریخ 26 ژوئن 1993 برابر با 5 تیر 1372 در ایالت Florida متولد شد. او جایزه‌های مختلفی از جمله Grammy Awards دریافت کرده است. از جمله سریال‌هایی که او در آن‌ها حضور داشته است می‌توان سریال Victorious را نام برد. آریانا گرانده در انیمیشن فوتبال دستی در نقش کاراکتر Laura بازی کرده است.

همچنین بخوانید :

نیکلاس هولت

معرفی انیمیشن فوتبال دستی

نیکلاس هولت یک بازیگر انگلیسی است که در تاریخ 7 دسامبر 1989 برابر با 16 آذر 1368 متولد شد. او کاندید دریافت جایزه‌های گلدن گلوب، بفتا و Primetime Emmy شده است. از جمله فیلم‌ها و سریال‌های سال‌های اخیر که او در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است می‌توان فیلم The Menu و سریال The Great را نام برد. او همچنین در انیمیشن The Garfield Movie صداپیشه یکی از شخصیت‌ها است. نیکلاس هولت در انیمیشن Foosball به ایفای نقش کاراکتر Ace پرداخته است.

همچنین بخوانید :

نقد انیمیشن Foosball و نمرات آن

در این بخش از مقاله به بررسی نمرات انیمیشن فوتبال دستی و نقدهای آن می‌پردازیم. این انیمیشن در سه سایت‌ آی‌ام‌دی‌بی، راتن تومیتوز و متاکریتیک به ترتیب نمره‌های 6.4 از 10، 67 از 100 و 38 از 100 را کسب کرده است. در ادامه می‌توانید خلاصه چند مورد از نقدهای کمی که درباره انیمیشن Foosball به سایت متاکریتیک اضافه کرده‌اند بخوانید.

Total Film / بدون نام: 80

انیمیشن فوتبال دستی در کل به طور تحسین برانگیزی طراحی شده است و همچنین خنده و کمدی را حفظ می‌کند.

Time Out London / بدون نام: 40

کودکانی که هنوز جای خالی جام جهانی را احساس می‌کنند ممکن است با این انیمیشن عجیب از آرژانتین سرگرم شوند.

The Telegraph / رابی کالین: 20

در یک تابستان به یاد ماندنی بد برای فیلم‌های کودکان، قطعا این انیمیشن در پایین‌ترین سطح قرار گرفته است.

همچنین بخوانید :

کلام آخر

در این مقاله مختصر از پلازا به معرفی انیمیشن سینمایی فوتبال دستی پرداختیم و در مورد داستان، بازیگران و نقدهای آن صحبت کردیم. می‌توانید تریلر انیمیشن Foosball 2013 را ببینید و اگر با وجود نمرات کم آن در سایت‌های معروف می‌خواهید با داستان و شخصیت‌های این انیمیشن آشنا شوید، آن را تماشا کنید. علاوه بر این می‌توانید نظرتان در مورد انیمیشن فوتبال دستی و نمره‌ای که از ده به آن می‌دهید در بخش دیدگاه‌های پلازا با دیگران به اشتراک بگذارید. همچنین اگر انیمیشن یا انیمه جدیدی دیده‌اید که در این سایت مقاله آن وجود ندارد و تماشای آن را به دیگران پیشنهاد می‌کنید، می‌توانید عنوان آن را در یک کامنت بگویید که مقاله آن را هم به سایت اضافه کنیم. از این که تا پایان این مقاله همراه ما بودید از شما متشکریم.

منتخب کاربران

source

توسط wikiche