طرفداران دنیای DC متقاعد شده‌اند که جیمز گان، نماد جدید لایو اکشن سوپرمن را تقریباً یک سال پیش فاش کرده بود. فیلم Superman: Legacy، که این هفته تولید اصلی خود را آغاز می‌کند، ممکن است شاهد بازتاب نشانه‌ای باشد که گان حدود ۱۱ ماه پیش در یک پست شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته بود.

همزمان با پایان سال ۲۰۲۳ و خاتمه خط زمانی فیلم‌های DCEU، دنیای جدید DC تحت نظر گان شروع به شکل‌گیری می‌کند. در حالی که Creature Commandos اولین نمایش تلویزیونی برای دنیای DC در سال ۲۰۲۴ خواهد بود، Superman: Legacy فیلمی خواهد بود که به طور رسمی دنباله‌های جدید DC را که در حال کار هستند در سال ۲۰۲۵ راه‌اندازی می‌کند.

طرفداران دنیای DC باور دارند که گان ممکن است نماد جدید خانه ال (House of El) را ۱۱ ماه پیش در شبکه‌های اجتماعی فاش کرده باشد. تصویری که او در سال ۲۰۲۳ به اشتراک گذاشته بود، خیلی پیش از به‌روزرسانی‌های Superman: Legacy گان که طی سال در سایر پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی انجام شد، بود.

نشان S که گان سال گذشته در حساب‌های شبکه‌های اجتماعی خود به اشتراک گذاشت، نسخه‌ای است که کلارک کنت در داستان معروف Kingdom Come به تن می‌کند. این داستان که توسط مارک وید و الکس راس نوشته شده، یکی از مشهورترین داستان‌های Elseworlds از DC است که یک دنیای DC پیچیده را نشان می‌دهد که در آن سوپرمن از بازنشستگی برمی‌گردد تا با نسل جدیدی از ضد قهرمان روبرو شود.

با استفاده از نماد Superman Kingdom Come در نام‌گذاری بازیگران Superman: Legacy، زمان نشان خواهد داد که آیا گان واقعاً از آن نسخه از نماد استفاده می‌کند یا خیر.

منتخب کاربران

source

توسط wikiche