شرکت هاربر که اخیراً در پروژه‌هایی چون “The Holdovers” و “El Conde” نقش داشته است، به همراه “۴۲۴ پست” ، استودیویی در زمینه بسته‌بندی صدا، اکنون یک امکانات پست‌پروداکشن جامع و منحصربه‌فرد را در سینمای کالور شهر کالور سیتی، محل سابق مجموعه سینمایی Arclight که اکنون متعلق به آمازون است، راه‌اندازی کرده‌اند.

این استودیو که “کالور پست” نام دارد، در داخل سینما فعالیت خواهد کرد و از فناوری نمایشگر LED در کسب‌وکار خود بهره خواهد برد. طبق اعلام شرکای این پروژه، امکانات شامل یک سالن با ظرفیت تقریبی ۵۰ نفر است که دارای نمایشگر سینمایی LED ۸K سامسونگ IWA با صفحه‌ای به اندازه ۳۴ فوت و سیستم صدای سینمایی مایر ساند اولترا رفلکس (طراحی شده برای نمایشگرهای مستقیم مانند LED سامسونگ) همراه با دالبی آتموس برای گرید رنگ و میکس صدای فراگیر در HDR یا SDR می‌باشد.

یک سالن دیگر نیز با ظرفیت مشابه، مجهز به نمایشگر LED ۴K سامسونگ اونیکس و سیستم صدای اولترا رفلکس همراه با دالبی آتموس است. هر دو مرحله از نمایشگرهای مرجع HDR سونی استفاده خواهند کرد. کالور پست همچنین به عنوان زمینه‌ای برای آزمایش محصولات سامسونگ و واحد صدای مایرز عمل خواهد کرد.

سه مرحله اضافی کالور پست با پروژکتورهای سینمایی ۴K کریستی و دالبی آتموس تجهیز شده‌اند.

هاربر و ۴۲۴ پست در کنار ادامه فعالیت‌های تجاری مستقل خود، این همکاری در کالور پست را گسترش دهندگی روابط موجود بین دو شرکت دانسته‌اند. ریچارد برنت، معاون عملیات در ۴۲۴ پست، اظهار داشت که این همکاری نمایانگر توسعه‌ای در رابطه‌ای است که پیش از این بین دو شرکت وجود داشته است. او اضافه کرد که ۴۲۴ پست ممکن است در مکان‌های اضافی هاربر، از جمله در نیویورک و لندن، استعدادهای صوتی را فراهم آورد.

منتخب کاربران

source

توسط wikiche