فیلم تریلر مصری «پرواز ۴۰۴» که با بازی مونا زکی، هنرپیشه شناخته‌شده مصری، به تصویر کشیده شده است، پس از درخشش در گیشه منطقه‌ای، قرار است در ایالات متحده و اروپا به صورت محدود اکران شود. این فیلم، که داستان زنی به نام غاده را روایت می‌کند که قصد دارد برای ادای حج به مکه سفر کند، با چالشی ناگهانی مواجه می‌شود که نیازمند مقدار زیادی پول است. این مسئله او را وادار می‌کند تا دوباره با افراد مشکوک گذشته‌اش که از آن‌ها فاصله گرفته بود، ارتباط برقرار کند.

«پرواز ۴۰۴» که توسط هانی خلیفه کارگردانی شده، از تاریخ ۲۵ ژانویه در مصر اکران شده و تاکنون بیش از ۴۵۰,۰۰۰ بلیت در سراسر منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا (MENA) فروخته است. این فیلم رکوردهای گیشه مصر برای فیلم‌هایی با نقش اول زن را شکسته و به مدت چهار هفته متوالی در صدر جدول فروش عربستان سعودی قرار گرفته است. در عربستان سعودی، که بزرگ‌ترین بازار منطقه MENA محسوب می‌شود، این فیلم تقریباً ۲۸۰,۰۰۰ بلیت فروخته و ۴ میلیون دلار درآمد کسب کرده است.

از تاریخ ۲۳ فوریه، «پرواز ۴۰۴» در ایالات متحده و کانادا توسط شرکت توزیع‌کننده Ceema Films که تخصصی در اکران فیلم‌های عربی در سینماهای بین‌المللی دارد، به صورت محدود اکران شده است. Ceema قرار است فیلم را در تاریخ ۱ مارس در سوئد، دانمارک، اتریش و هلند نیز عرضه کند.

منتخب کاربران

source

توسط wikiche