بادی دورس، بازیگر نقش مقابل رابرت پتینسون در فیلم مهیج «زمان خوب» به کارگردانی برادران سفدی، بر اثر ایست قلبی ناشی از مصرف مخلوط مواد مخدر درگذشت.

بادی دورس (متولد مایکل سی. استاتیس)، بازیگر شناخته شده فیلم «زمان خوب» که در کنار رابرت پتینسون نقش آفرینی کرده بود، در نوامبر 2023 در سن 38 سالگی درگذشت. خبر فوت او توسط برادرش، کریستوفر استاتیس، به نشریه پیپل اعلام شد و علت مرگ وی ایست قلبی ناشی از مصرف ترکیبی از مواد مخدر اعلام گردید.

دورس که بومی کوئینز، نیویورک بود، اولین بار در فیلم «بهشت می‌داند چه» به کارگردانی جاش و بنی سفدی در سال 2014 پا به عرصه سینما گذاشت. او در «زمان خوب» نقش ری، فروشنده مواد مخدری را بازی کرد که همراه با کانی نیکاس (با بازی پتینسون) در تلاش برای بازپس‌گیری یک بطری اسپرایت حاوی اسید بود.

دورس علاوه بر «بهشت می‌داند چه» و «زمان خوب»، در فیلم‌های دیگری نظیر «شخص به شخص» (2017)، «روزهای تاریک عظیم» (2018)، «از سگ بترس» (2020)، «چت خصوصی» (2020)، «لرز» (2021) و «صفحات خنده‌دار» (2022) ایفای نقش کرد. دو پروژه دیگر او نیز که هنوز منتشر نشده‌اند عبارتند از فیلم کوتاه «جمجمه» و اولین اثر بلند جی کارالس به نام «لاتاری ایالتی ماس» که قرار است امسال منتشر شود.

جی کارالس، کارگردان و نویسنده، در پیامی در X/Twitter به او ادای احترام کرد: «این مرد یک گنج واقعی بود. بدون شک، بادی دورس یکی از سرگرم‌کننده‌ترین افرادی بود که من تا به حال ملاقات کرده‌ام و داستان‌های او بی‌نظیر بود.»

منتخب کاربران

source

توسط wikiche