Movistar Plus+ اسپانیا، سرویس پرداختی تلویزیون/ویدیویی به اشتراک گذاری شده متعلق به غول مخابراتی تلفونیکا، حق پخش سریال اصلی Sky و Peacock به نام «خالکوبی‌کار آشویتس» را خریداری کرده است. این سریال شش قسمتی که در آن هاروی کایتل نقش اصلی را بازی می‌کند، بر اساس رمان پرفروشی از هدر موریس ساخته شده و داستان واقعی لالی و گیتا سوکولوف، زوجی که در اردوگاه کار اجباری آشویتس در طول هولوکاست جنگ جهانی دوم با یکدیگر آشنا شدند، را روایت می‌کند.

هاروی کایتل در نقش لالی، یک یهودی اسلواکی که در دهه 80 خود، به نویسنده‌ای در حال ظهور به نام هدر موریس (ملانی لینسکی) برمی‌خورد و شجاعت پیدا می‌کند تا داستان خود را بازگو کند. لالی به عنوان یک جوان در سال 1942 به آشویتس تبعید می‌شود، جایی که او به عنوان یکی از خالکوبی‌کارانی که شماره‌های شناسایی را روی بازوهای زندانیان دیگر می‌کند، انتخاب می‌شود. در آنجا او با گیتا (آنا پروخنیاک) ملاقات می‌کند و عشقی را تجربه می‌کند که وحشت‌های اطرافشان را نادیده می‌گیرد.

ایسماعیل کالجا، مدیر اجرایی اتحادها و شراکت‌ها در Movistar Plus+، اظهار داشت: «ما در Movistar Plus+ بسیار متعهد به خرید محتوای درجه یک هستیم و داستان‌های الهام‌بخشی مانند این، با چنین بازیگران شاخصی، قطعاً تضمین‌کننده آگاهی هستند.»

دبرا برگ، معاون فروش All3Media International در ایبریا و ایتالیا، افزود: «شناخته شده برای ارائه محتوای انحصاری و با کیفیت به بینندگان اسپانیایی، Movistar Plus+ شریک برجسته‌ای برای ارائه اقتباس قدرتمند Synchronicity Films از رمان پرفروش هدر موریس به مخاطبان در سراسر منطقه است.»

منتخب کاربران

source

توسط wikiche