Meta Platforms با الهام از Xbox Game Pass، سرویس اشتراکی Meta Quest+ را با دسترسی به کتابخانه‌ای از بازی‌های رایگان معرفی کرده است، ارزشی افزوده برای علاقمندان به واقعیت مجازی.

Meta Platforms، توسعه‌دهنده هدست‌های واقعیت مجازی Oculus، با معرفی سرویس اشتراکی جدید خود تحت عنوان Meta Quest+، گامی نو در عرضه خدمات خود برداشته است. این سرویس که از سیستم کتابخانه‌ای چرخشی مشابه Xbox Game Pass بهره می‌برد، به اعضای خود امکان دسترسی به کتابخانه‌ای از بازی‌ها را علاوه بر دو بازی رایگان ماهانه می‌دهد. با قیمت‌گذاری 7.99 دلار در ماه یا 59.99 دلار در سال، Meta Quest+ در تلاش است تا علاقمندان بیشتری را به دنیای واقعیت مجازی جذب کند.

از اول مارس 2024، اعضا دسترسی به عناوینی چون Demeo، Fruit Ninja و مجموعه هیجان‌انگیز Jurassic World Aftermath Collection خواهند داشت. این سرویس که برای دارندگان دستگاه‌های Meta Quest ارائه می‌شود، با ارائه 24 بازی در سال به همراه یک کتابخانه چرخشی، فرصتی ایده‌آل برای تجربه بازی‌های متنوع و جذاب در فضای واقعیت مجازی می‌باشد.

با توجه به استقبال خوب از Meta Quest 3 و افزودن این قابلیت‌های جدید، Meta Quest+ می‌تواند انگیزه‌ای برای علاقمندان به واقعیت مجازی باشد تا به این فضای هیجان‌انگیز قدم گذارند. علاوه بر این، این سرویس اشتراکی با کتابخانه‌ای از عناوین در حال چرخش، می‌تواند نیاز بازیکنان واقعیت مجازی را برای ورود به عمل و تجربه بازی‌های متفاوت برآورده سازد.

منتخب کاربران

source

توسط wikiche