لازم به ذکر است بدانید اخیرا در رقابت‌های معتبر جهانی در ورزش‌های گوناگون شاهد چند گزارشگر بودن رقابت‌ها هستیم که در این نوشته از سایت پلازا تصمیم داریم شمارا با نحوه تغییر صدای گزارشگر تلویزیون آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

بی‌تردید برای شما نیز این موضوع رخ داده است که در یک رقابت مهیج فوتبال از صدای گزارشگر خوشتان نمی‌آید. در این زمینه راهکاری وجود دارد که از طریق آن بتوان از این مشکل عبور کرد؟ لازم است بدانید اخیرا اتفاق جدیدی در کشورهای معتبر جهانی رخ داده است که از طریق آن می‌توانید به تغییر صدای گزارشگر تلویزیون دسترسی داشته باشید. این موضوع یعنی رقابت‌های ورزشی در قالب ۲ یا ۳ گزارشگر در جریان خواهد بود که اگر به دنبال یادگیری نحوه فعال‌سازی آن هستید با ما در ادامه همراه باشید.

فهرست مطالب

تغییر صدای گزارشگر تلویزیون

این موضوع برای دوست‌داران فوتبال یک مزیت جذاب شمرده شده است که از طریق آن می‌توانند به گزارشگر دلخواه خود دسترسی پیدا کنند. قابلیت تغییر Audio برای جذب کاربران بیشتر به سمت تلوزیون‌ها بوده است که خوشبختانه مدت کوتاهی است که صدا و سیمای ایران نیز از این ویژگی یعنی تغییر صدای گزارشگر تلویزیون پشتیبانی می‌کند. در ادامه روش فعالسازی و استفاده از این قابلیت را به شما آموزش خواهید داد که باید بدانید در مدت زمان کمتر از ۳۰ ثانیه قادر به انجام اینکار خواهید بود.

همچنین بخوانید :

آموزش تغییر صدای گزارشگر تلوزیون

لازم است بدانید یکی از اصلی‌ترین دلایل روی آوردن مسئولان صداسیما به سمت این ویژگی، جذب کاربران به رقابت‌های فوتبالی است. در روز چهارشنبه مورخ ۲۳ اسفند ۱۴۰۲، ما شاهد دربی دیگری از سوی دو تیم استقلال و پرسپولیس خواهیم بود که به نظر می‌رسد این رویداد قرار است درقالب دو گزارشگر انجام گیرد. اگر این مسابقه با دو گزارشگر بتواند به خوبی پشت سرگذاشته شود زین پس رقابت‌های دیگر به همین شکل ادامه‌دار خواهد بود و بینندگان می‌توانند از طریق گزارشگر مدنظر خود مسابقات را تماشا کنند.

آموزش تغییر صدای گزارشگر فوتبال در تلویزیون

  • برای فعال‌سازی این ویژگی ابتدا تلوزیون خود را روشن کنید. دقت داشته باشید که این ویژگی برای اکثر تلوزیون‌های هوشمند درنظر گرفته شده و ممکن است برای تی وی‌های قدیمی کار نکند ولی بازهم آن را مورد بررسی قرار دهید.
  • سپس شبکه را روی یک مسابقه ورزشی نظیر فوتبال قرار دهید و از کنترل تلوزیون دکمه Audio را فشار دهید تا وارد تنظیمات مربوط به صدای تلوزیون شوید.
  • در ادامه اگر مسابقه از دو گزارشگر برخوردار بود گزینه دیگر نیز برایتان به نمایش در می‌آید که با ضربه روی آن می‌توانید صدای تلوزیون و گزارشگر را تغییر دهید.
همچنین بخوانید :

همانطور که شاهد بودید درطول مدت زمان کوتاهی قادر به تغییر دادن صدای گزارشگر فوتبال خواهید بود. شما عزیزان در ادامه می‌توانید نظر خود نسبت به این موضوع را برایمان ارسال کنید.

سخن پایانی

همانطور که شاهد بودید نحوه تغییر صدای گزارشگر تلویزیون به شما عزیزان آموزش داده شد که درطول این نوشته سعی نمودیم به بخش‌های مختلفی از این موضوع اشاره داشته باشیم. باتوجه به این نکات نظر شما عزیزان نسبت به دوصدا کردن گزارشگر تلویزیون چیست؟ شما در ادامه می‌توانید دیدگاه خود نسبت به این موضوع را برایمان ارسال کنید و اگر نقدی درخصوص این مقاله دارید را برایمان به اشتراک بگذارید.

منتخب کاربران

source
تولید محتوا

توسط wikiche