استودیو انیمیشن وارنر برادرز و شرکت دکتر سوس، اعلام کردند که بیل هادر، ستاره سریال باری، به همراه کوینتا برانسون از آبت اِلمنتری، بوون یانگ از SNL، زوچیتل گومز از دکتر استرنج در چند جهان شگفت‌انگیز، مت بری از چه کاری در سایه‌ها انجام می‌دهیم و پائولا پل از گرلزفایوا، در نسخه جدید انیمیشنی از کتاب کلاسیک کودکان کت در کلاه نوشته دکتر سوس صداپیشگی خواهند کرد. این فیلم قرار است در تاریخ ۶ مارس ۲۰۲۶ در سینماها اکران شود.

این اقدام پس از ناکامی نسخه زنده سال ۲۰۰۳ با بازی مایک مایرز که با بودجه ۱۰۹ میلیون دلاری تنها ۱۳۴ میلیون دلار فروش داشت، صورت گرفته است. این فیلم، که با نقدهای منفی روبرو شد، منجر به پایان دوران موفقیت مایرز شد و جایزه بدترین بهانه برای یک فیلم واقعی را دریافت کرد.

نسخه انیمیشنی جدید با هدف جذب نسل جدیدی از طرفداران دکتر سوس، داستان گربه‌ای را دنبال می‌کند که سعی در شاد کردن دو خواهر و برادری دارد که به شهر جدیدی نقل مکان کرده‌اند. آلساندرو کارلونی و اریکا ریوینوجا وظیفه نویسندگی و کارگردانی این فیلم را بر عهده دارند و دنیلا مازوکاتو و جرد استرن به عنوان تهیه‌کننده فعالیت می‌کنند. این پروژه اولین فیلم از مجموعه پروژه‌های انیمیشنی است که وارنر برادرز انیمیشن با همکاری شرکت دکتر سوس در حال توسعه است.

منتخب کاربران

source
تولید محتوا

توسط wikiche