قبل از عرضه بازی Quantum Error در سال گذشته، توسعه دهنده ان یعنی TeamKill Media فاش کرد که این عنوان اولین قسمت از یک سه گانه خواهد بود و با اینکه این بازی در زمان عرضه با انتقادات گسترده رو‌به‌رو بود (متاکریتیک 40)، اما ظاهرا این استودیو همچنان به قول خود برای سه گانه بودن این سری پایبند است و به تازگی از قسمت جدید آن رونمایی کرده است.

TeamKill Media به تازگی در X (توییتر سابق) از بازی Quantum State پرده برداشته که طبق گفته خودشان، دنباله‌ای تمام و کمال برای عنوان پرحاشیه و ناامیدکننده Quantum Error خواهد بود.

با این حال و برخلاف نسخه قبلی که یک بازی با تم ترسناک و کیهانی بود، Quantum State رویکرد متفاوتی را در پیش می‌گیرد و توسعه دهندگان آن را به عنوان «یک بازی تیراندازی سوم شخص سینماتیک که به شدت بر روی مخفی کاری و روایت داستانی تمرکز دارد» توصیف می‌کنند که تا حدی شبیه فرانچایز Metal Gear خواهد بود.

Quantum State با موتور بازیسازی آنریل انجین 5 در دست ساخت قرار دارد و فعلا فقط برای پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد. سازندگان همچنین عرضه شدن بازی مذکور تا پایان امسال را رد می‌کنند و می‌گویند: «هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن هست».

با وجود انتقادات، ظاهرا Quantum Error عملکرد تجاری خوبی داشته و حتی قبل از انتشار موفق شده بود تا بودجه ساخت خود را بوسیله پیش خرید هواداران جبران کند.

source
کلاس یوس

توسط wikiche