ساره رشیدی بازیگر و کمدین اهل ایران که در سال 1402 او را با دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول زن به صورت پررنگی دیدیم، یکی از بازیگران مستعد ایرانی است. در ادامه مقاله پیش رو با بیوگرافی ساره رشیدی همراه شما هستیم.

ساره رشیدی بازیگر و کمدین ایرانی در سال 1366 به دنیا آمد. او بازیگری را از سال 1381 وقتی 15 سال داشت روی صحنه تئاتر شروع کرد. سپس با بازی در سریال چلچراغ برای اولین بار جلوی دوربین رفت اما این سریال به پخش شبکه فارس نرسید. این بازیگر در سال 1397 در برنامه خندوانه به عنوان استندآپ کمدین شرکت کرد و با لهجه شیرازی خود، خنده بر لب‌های مخاطبان نشاند. در همان سال این بازیگر با فیلم زیر نظر جلوی دوربین رفت و پس از بازی در چند سریال شاخص، در سال 1402 موفق به کسب دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول زن برای فیلم احمد شد. در ادامه مقاله پیش رو پلازا با زندگی نامه ساره رشیدی همراه شما هستیم.

فهرست مطالب:

اطلاعات شخصی ساره رشیدی

  • نام و نام خانوادگی: ساره رشیدی
  • تاریخ تولد: 23 دی 1366
  • محل تولد: شیراز
  • سن ساره رشیدی: 36 سال
  • قد ساره رشیدی: 165 سانتی متر
  • تحصیلات: فارغ‌التحصیل کارشناسی ارتباط تصویری (گرافیک)
  • وضعیت تاهل: مجرد
  • آدرس صفحه اینستاگرام: sareh_rashidi@

زندگی خصوصی ساره رشیدی

زندگی خصوصی ساره رشیدی

در این بخش بیوگرافی ساره رشیدی نگاهی به زندگی این بازیگر متولد دهه 60 ایران می‌اندازیم. خانم ساره بیست و سومین روز از زمستان سال 1366 به دنیا آمد. او اهل شیراز است و اطلاعات زیادی از خانواده‌اش در دسترس نیست فقط می‌دانیم در رشته ارتباط تصویری (گرافیک) تحصیل کرد و نخستین بار در سال 15 سالگی وارد تئاتر شد.

همچنین بخوانید :

درباره همسر ساره رشیدی نیز باید بگوییم، به گفته خود او، علیرغم اصرارهای زیادی مادر این بازیگر برای ازدواج کردنش، او فعلا قصد ازدواج ندارد و هنوز مجرد است.

زندگی شغلی ساره رشیدی

در این بخش با زندگی شغلی خانوم بازیگر همراه شما هستیم.

شروع بازیگری

خانم رشیدی از کودکی به بازیگری عشق می‌ورزید و در سال 1381 و سن 15 سالگی، تئاترهای ساره رشیدی شروع شدند. یکسال بعد در سال 1382، او برای ایفای نقشی در سریال چلچراغ که قرار بود از شبکه استانی پخش شود، انتخاب شد اما سریال به پخش نرسید. راه بازیگری او ادامه داشت تا اینکه در سال 1397 بعد از فراخوان خندوانه با فرستادن کلیپی، برای شرکت در مسابقه انتخاب شد.

دیده شدن در خندوانه و آغاز بازیگری باری دیگر

سریال های ساره رشیدی

حضور او در خندوانه برایش شهرت خوبی به همراه داشت و با لهجه شیرازی خود، یکی از بهترین شرکت‌کننده‌های خانوم مسابقه بود. این بازیگر پس از مدتی از مسابقه حذف شد اما به عقیده داوران و رامبد جوان استعداد بالای بازیگری داشت و به همین دلیل در سال 1397 با فیلم زیر نظر مجید صالحی جلوی دوربین رفت. پس از آن در سریال میانبر حضور داشت.

همچنین بخوانید :

درخشش و برنده شدن در جشنواره فجر

در سال 1400 خانم رشیدی را با دو سریال شاخص دیدیم. یکی از آنها روزی روزگاری مریخ بود که با توجهات گسترده روبه‌رو شد و دیگری سریال مردم معمولی اثر خود رامبد جوان! او در سال 1401 سریال آنتن را بازی کرد و در آن نیز نقش ساره گلی را داشت. بعد از آن نیز در سریال خانه پرتقالی حضور داشت.

اما نقطه عطف بازیگری خانم رشیدی، حضور در فیلم درام احمد بود. این فیلم در جشنواره فجر 1402 به نمایش در آمد و برای این بازیگر نامزدی سیمرغ و دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول زن را به ارمغان آورد.

فیلم های ساره رشیدی

فیلم های ساره رشیدی

نام فیلم سال کارگردان
زیر نظر 1397 مجید صالحی
احمد 1402 امیرعباس ربیعی

سریال های ساره رشیدی

نام سریال سال کارگران
میانبر 1398 یزدان فتوحی، امیر نوری
روزی روزگاری مریخ 1400

پیمان قاسم خانی، محسن چگینی

مردم معمولی 1400 رامبد جوان
آنتن 1401 ابراهیم عامریان
خانه پرتقالی‌ها 1401 علیرضا شاه‌رستم، علیرضا تهرانی
همچنین بخوانید :

جوایز و افتخارات ساره رشیدی

این بازیگر در اول راه شهرت خود قرار دارد و تا کنون توانسته برای دومین فیلم بلند خود یعنی، فیلم احمد، برنده دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول زن شود. این بازیگر همچنین کاندید سیمرغ بلورین بازیگر نقش اول زن بود.

حواشی ساره رشیدی

حواشی ساره رشیدی

اگر به بیوگرافی ساره رشیدی نگاهی بیاندازیم، حاشیه چندانی از او نمی‌بینیم. این بازیگر ذاتا خوش مشرب است و اهل کارهای حاشیه‌ای نیست. تنها چیزی که در این بخش می‌توانیم درباره‌اش صحبت کنیم، مسائل زیر است.

همچنین بخوانید :

خانم رشیدی در زمان حضور خندوانه پس از طی مراحلی حذف شد و بیشتر دلیل این را محدودیت خانوم‌ها در اجرای حرکات یا انتخاب طنز می‌دانست. همچنین در زمان حضور در برنامه او باید طبق دستورالعمل‌های حضور در تلویزیون با یک هدبند مخصوص سر صحنه اجرا می‌کرد که برایش سردرد میگرنی ایجاد می‌کرد.

حقایق پنهان ساره رشیدی

در این بخش بیوگرافی ساره رشیدی با حقایقی درباره او همراه شما هستیم.

  • خانم رشیدی پیش از اجرا در خندوانه و سال 1391 حدود 5 سال از بازیگری فاصله گرفت و مربی استعدادیابی و پرورش خلاقیت در بچه‌ها بود‌.
  • کاراکتری که در خندوانه داشت، در واقع کاراکتر اصلی خودش بود.
  • او وقتی برای اولین بار به خندوانه رفته بود، حتی یک متن برای اجرا نیز نداشت.
  • این هنرپیشه تنها به بازیگری فکر می‌کند و دوست دارد بازیگری مهم در ایران و حتی جهان شود.
  • خانم رشیدی از بازیگران و کمدین‌های دنیا الهام می‌گیرد اما اهل الگوبرداری نیست.
  • استندآپ کمدین‌های او اکثرا از تجربیات تخصی‌‌اش به صورت اغراق شده هستند. اما از تخلیش نیز استفاده می‌کند.
  • او آرزو دارد که به آدم‌ها به اندازه استعدادهایشان موقعیت داده می‌شد.
  • خانم رشیدی مدتی در اینستاگرام با گرفان اسپانسر درآمدزایی می‌کرد.
  • به نظر ساره رشیدی ترسناک‌ترین قسمت اجرای استندآپ جایی است که هیچکس به او نخندد.
  • او پس از گرفتن دیپلم افتخار جشنواره فجر، آن را یک آغاز برای خود خواند.
همچنین بخوانید :

آلبوم عکس های ساره رشیدی

در این بخش چند عکس زیبا از خانم بازیگر ببینید.

کلام آخر

در این مقاله با بیوگرافی ساره رشیدی همراه شما بودیم. بازیگری که با لهجه نمکین شیرازی‌اش توجه مخاطبان را به خود جلب کرد و اکنون استعداد خود را به عنوان یک بازیگر درام نیز نشان داده است. نظر شما درباره این هنرپیشه چیست؟ کدام نقش او را بیشتر پسندیدید؟ آیا او می‌تواند روزی در لیست بهترین بازیگران زن ایرانی قرار گیرد؟ لطفا نظرات خود را با ما و سایر خوانندگان به اشتراک بگذارید. از همراهی شما متشکریم.

منتخب کاربران

source
تولید محتوا

توسط wikiche