اسکوئر انیکس در مورد وضعیت سومین و آخرین قسمت از سه گانه بازسازی فاینال فانتزی 7 اطلاعاتی را ارائه کرده است. Final Fantasy 7 Remake در آوریل 2020 برای PS4 منتشر شد. Final Fantasy 7 Remake Intergrade، نسخه ارتقا یافته بازی که شامل یک الحاقیه DLC بود، در ژوئن 2021 برای PS5 عرضه شد. و Final Fantasy 7 Rebirth در فوریه 2024 منتشر شد.

مدیر خلاق Final Fantasy 7 Rebirth، آقای Tetsuya Nomura، گفته است که داستان اصلی بازی سوم در حال حاضر کامل شده است و او فکر می‌کند ضبط صدا می‌تواند در آینده نزدیک آغاز شود. Nomura گفت، تهیه کننده سری ریمیک Final Fantasy 7، آقای Yoshinori Kitase، احتمالا چیز جدید و مهمی را در بازی گنجانده است، محتوایی که در نسخه اصلی وجود نداشت.

Kitase نیز گفت که اسکوئر انیکس با حدود یک سال کار روی Intergrade و تا حدودی به لطف حفظ کارمندان، توانست در حدود سه سال نسخه ریمیک را بسازد. با حفظ بیشتر اعضای تیم برای سومین بازی در این سری، او امیدوار است که قسمت پایانی این سه گانه را نیز در یک بازه زمانی مشابه تکمیل کند. این بدان معناست که اسکوئر انیکس امیدوار است که بازی را در سال 2027 منتشر کند.

 

source
کلاس یوس

توسط wikiche