همانطور که زمستان جای خود را به بهار می‌دهد و طبیعت باری دیگر نو می‌شود، دنیای انیمه نیز رنگ و بوی جدیدی به خود می‌گیرد و انیمه‌های جذاب و زیبای تازه خود را به روزهای بهاری ما می‌‌رسانند. برخی انیمه های بهار 2024 جدید هستند و برخی دیگر فصل‌های بعد خود را منتشر کرده‌اند. با وجود ده‌ها انیمه که در بهار 1403 اکران شده‌اند، مطمئنا پیدا کردن هر کدام از آن‌ها دشوار خواهد بود. به همین دلیل، ما لیستی از انیمه های بهار 1403 تهیه کرده‌ایم تا شما را با تمام انیمه‌های این فصل زیبا آشنا کنیم. تا انتها با پلازا همراه باشید.

فهرست مطالب

انیمه های بهار 2024

انیمه هایی که در بهار 1403 منتشر شده‌اند به شرح زیر هستند:

1. فصل چهارم انیمه خادم سیاه: مدرسه عمومی (Black Butler: Public School) | از بهترین انیمه های بهار 2024

انیمه های بهار 2024

  • تاریخ انتشار: 13 آپریل 2024 (25 فروردین 1403)
  • استودیو: CloverWorks
  • تعداد قسمت‌ها: 11 اپیزود

بلاخره انتظارها به پایان رسید و فصل جدید انیمه محبوب خادم سیاه منتشر شد. تقریبا تمام اوتاکوها این انیمه را تماشا کرده و از دیدن آن لذت برده‌اند. با توجه به موفقیت فصل‌های قبلی این انیمه، مطمئنا فصل چهارم آن نیز یکی از بهترین انیمه های بهار ۱۴۰۳ خواهد شد.

انیمه black butler در فصل‌های گذشته ماجرای شیل و خادم شیطانش سباستین را روایت می‌کرد. شیل به عنوان  «سگ ملکه» تمام اموری که از سوی ملکه به او ابلاغ می‌شود را انجام می‌دهد؛ از تحقیق درباره قتل‌های سریالی گرفته تا پروژه‌های مخفی.

در این فصل از انیمه خادم سیاه، ملکه به شیل و سباستین دستور می‌دهد تا به دنبال فرزند پسرعمویش اریک بگردند. اریک در مدرسه استون مشغول به تحصیل بود اما پس از مدتی دیگر خبری از او نشد. حال شیل به عنوان یکی از دانش آموزان وارد این مدرسه می‌شود تا به تحقیق درباره این مسئله بپردازد.

همچنین بخوانید :

2. شکننده باد (Wind Breaker)

بهترین انیمه های بهار 2024

  • تاریخ انتشار: 5 آپریل 2024 (17 فروردین 1403)
  • استودیو: MAPPA
  • تعداد قسمت‌ها: 13 اپیزود

یکی دیگر از انیمه های بهار 2024 انیمه زیبای شکننده باد است. این انیمه توسط استودیوی معروف و محبوب MAPPA ساخته شده و همچنین، در روزهای اول انتشارش توانست طرفداران بسیاری را به دست آورد. انیمه ویند بریکر یکی از جدیدترین انیمه های بهار 2023 بوده که آرت زیبا و داستان مهیجش مطمئنا هر کسی را مجذوب خواهد کرد.

این انیمه داستان پسری به نام هاروکا ساکورا (Haruka Sakura) را روایت می‌کند که به تازگی در دبیرستان فورین ثبت نام کرده است. این مدرسه در شهری واقع شده که به بزهکاری و خلاف معروف است. با ورود هاروکا به این مدرسه او با گروه بوفورین (Bofurin) آشنا می‌شود که یک گروه بزهکاری در این مدرسه هستند. او به زودی متوجه می‌شود که این گروه تنها برای خلاف و آشوب به وجود نیامده و اهداف شومی در سر ندارند.

3. کایجو شماره.8 (Kaiju No. 8) | از بهترین انیمه های بهار 2024

انیمه های بهار 2024

  • تاریخ انتشار: 13 آپریل 2024 (25 فروردین 1403)
  • استودیو: Production I.G
  • تعداد قسمت‌ها: 12 اپیزود

انیمه کایجو شماره 8 یکی از هیجان انگیزترین انیمه های بهار 1403 است. این انیمه زیبا در 12 اپیزود خلاصه می‌شود و می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی برای روزهای تعطیل شما باشد. این انیمه ممکن است ابتدا یک کلیشه به نظر برسد، اما با دیدن آن می‌توانید خلاقیت و جذابیتی که نویسنده و کارگردان به دنیای هیولاها و کایجوها داده‌اند را ببینید.

داستان حول محور مردی به نام کافکا هیبینو (Kafka Hibino) می‌چرخد؛ مردی 32 ساله که از شغل خود به عنوان تمیزکننده میادین جنگ ناراضی است. او از بچگی آرزو داشت به ارتش بپیوندد و کایجوهایی که در سراسر ژاپن ظاهر می‌شوند را بکشد. اما هر بار رد می‌شود. تا این که یک جوان ۱۸ ساله و جاه طلب به نام لنو ایچیکاوا (Leno Ichikawa) به تیم نظافتی او می‌پیوندد، کافکا بار دیگر به یاد تمایل خود برای پیوستن به ارتش می‌افتد.

اما در طی زنجیره‌ای از اتفاقات، کافکا با یک کایجو انگل روبرو شده و به آن آلوده می‌شود. بدین ترتیب، او به یک نیمه انسان-نیمه کایجو تبدیل می‌شود و…

4. یاتاگاراسو: کلاغ ارباب خود را انتخاب نمی‌کند (Yatagarasu: The Raven Does Not Choose Its Master)

بهترین انیمه های بهار ۱۴۰۳

  • تاریخ انتشار: 6 آپریل 2024 (18 فروردین 1403)
  • استودیو: Pierrot
  • تعداد قسمت‌ها: 20 اپیزود

فصل زیبای بهار از انیمه‌ های تاریخی بی‌بهره نبوده است. انیمه Yatagarasu: The Raven Does Not Choose Its Master یکی از انیمه‌ های 1403 بوده که در ژانر تاریخی، فانتزی و درام ساخته شده است. این انیمه در دنیایی اتفاق می‌افتد که قبیله یاتاگاراسو آن را اداره می‌کنند. آن‌ها قدرتی دارند که به واسطه آن می‌توانند به کلاغ تغییرشکل دهند.

یوکیا، پسر زیبا و عجیب و غریب یاتاگاراسو، برای خدمت به شاهزاده جوان انتخاب می‌شود. او در حالی که در دربار پر از توطئه امپراتوری با وقایع مختلفی روبرو می‌شود، با شاهزاده جوان رابطه ارباب-خدمت عجیبی برقرار می‌کند.

5. شرایطی به نام عشق (A Condition Called Love) | انیمه های بهار 2024

بهترین انیمه های بهار ۱۴۰۳

  • تاریخ انتشار: 4 آپریل 2024 (16 آپریل 1403)
  • استودیو: East Fish Studio
  • تعداد قسمت‌ها: 12 اپیزود

هر فصل ما شاهد انیمه‌های عاشقانه بسیاری هستیم و فصل بهار نیز برای ما اوتاکوها چند انیمه عاشقانه زیبا در آستین دارد. انیمه شرایطی به نام عشق یکی از این انیمه‌های زیبا است که برای کسانی که به ژانر درام و عاشقانه علاقمندند، گزینه بسیار مناسبی است.

داستان انیمه درباره هوتارو هیناسه (Hotaru Hinase) را روایت می‌کند که وقت خود را به درس خواندن و وقت گذراندن با خانواده و دوستانش کرده است. او قادر به درک روابط عاشقانه نیست و تا حد امکان سعی می‌کند تا از اینجور روابط دور بماند. یک روز که در حال وقت گذراندن با دوستش در کافه‌ بود، می‌بیند دانش آموز خوشتیپی به نام هانونه ساکی (Hananoi saki) از دوست دخترش جدا می‌شود. در راه خانه باز هم با هانونه روبرو می‌شود و چتری را به او هدیه می‌دهد.

اما این محبت بی قید و شرط او سبب می‌شود تا هانونه یک دل نه صد دل عاشق او شود. علیرغم جواب‌های منفی پی در پی هوتارو، هانونه دست بردار نیست. تا این که هوتارو نیز کم کم احساساتی به او پیدا می‌کند.

6. پدربزرگ و مادربزرگ باز جوان شدند (Grandpa and Grandma Turn Young Again)

لیست انیمه های فصل بهار 2024

  • تاریخ انتشار: 7 آپریل 2024 (17 فروردین 1403)
  • استودیو: Gekkou
  • تعداد قسمت‌ها: 11 اپیزود

انیمه Jiisan Baasan Wakagaeru یکی از انیمه های بهار 1403 بوده که در ژانر کمدی، عاشقانه و ماوراطبیعی ساخته شده است. این انیمه داستان بسیار بامزه شوزو (Shouzou) و سایتو (Saitou) زوج پیری را روایت می‌کند که یک روز متوجه می‌شوند به طور ناگهانی دوباره جوان شده‌اند.

با وجود این که شوزو و سایتو به ظاهر جوان شده‌اند، اما همچنان افکار و رفتارهای خود را به عنوان یک زوج پیر حفظ کرده‌اند. حال این دو باید خود را با جامعه جوانی که هیچ چیزی از آن نمی‌دانند سازگار کنند. این سبب می‌شود تا ماجراهای بسیار جالبی برای این دو رخ دهد. پس این انیمه را از بین بهترین انیمه های بهار ۱۴۰۳ نباید از دست داد.

7. دوباره: هیولا (Re:Monster) | انیمه های بهار 2024

جدیدترین انیمه های بهار 2023

  • تاریخ انتشار: 5 آپریل 2024 (17 فروردین 1403)
  • استودیو: Studio Deen
  • تعداد قسمت‌ها: 12 اپیزود

انیمه ایسکای و بسیار جذاب ری مانستر روزهای بهاری سال 2024 را جذاب‌تر کرده است. این انیمه از انیمه های بهار 2024، داستان تناسخ توموکو کاناتا (Tomokui Kanata) به عنوان ضعیف‌ترین گابلین به دنیایی دیگر را روایت می‌کند. او خاطرات زندگی قبلی خود را حفظ کرده و اکنون باید با خوردن غذاهای متنوع خود را قوی‌تر کند. در این دنیا چالش‌های بسیاری بر سر راه توموکو قرار می‌گیرد؛ از تلاش برای زنده مانده و بقا تا اثبات برتری و قدرت!

8. ناپدید شدن های مرموز (Mysterious Disappearances) | انیمه های بهار 2024

انیمه جدید بهار 2024

  • تاریخ انتشار: 10 آپریل 2024 (22 فروردین 1403)
  • استودیو: Zero-G
  • تعداد قسمت‌ها: 12 اپیزود

انیمه راز آلود و ماوراطبیعی Kaii to Otome to Kamikakushi برای آن دسته از اوتاکوها که عاشق معما هستند، ساخته شده است. این انیمه از یک وب مانگا اقتباس شده و هر چهارشنبه پخش خواهد شد.

سومیرکو اوگاوا (Sumireko Ogawa) یک کارمند کتابفروشی شلوغ است که می‌خواهد یک رمان نویس شود. اما هنگامی که اتفاقات عجیبی در شهر رخ می‌دهد، او با همکار خود رن آداشینو همکاری می‌کند تا آن‌ها را بررسی کند. اما رن رازی را از او پنهان می‌کند! آن‌ها با مهارت‌های ترکیبی خود در دانش غیبی، در حین تحقیق چه چیزی را کشف خواهند کرد؟

9. فابل (The Fable) | انیمه های بهار 2024

انیمه های بهار 2024انیمه لیست

  • تاریخ انتشار: 7 آپریل 2024 (17 فروردین 1403)
  • استودیو: Tezuka Productions
  • تعداد قسمت‌ها: 25 اپیزود

انیمه فابل یکی دیگر از انیمه های بهار 1403 است. این انیمه با ژانری بزرگساله و جنایی مطمئنا اوتاکوهای علاقمند به ژانر سینن را بسیار خوشحال خواهد کرد. ان انیمه داستان مرد جوانی به نام فابل را روایت می‌کند که یک قاتل افسانه‌ای است. او کارهای متعددی برای مشتریان خود انجام داده بود، تا این که یک روز پس از کشتن عده زیادی از افراد و اتمام ماموریتش، رئیس او دستور می‌دهد تا 1 سال به تعطیلات برود.

رئیس فابل، به او پیشنهاد می‌کند 1 سال تمام به عنوان یک شهروند عادی زندگی کند تا تجربیات خوبی را برای آینده خود به دست آورد. بنابراین، فابل به همراه زنی به نام یوکو ساتو (Youko Satou) راهی سفر می‌شود و در صورتی که این دو در تعطیلات خود کسی را بکشند، با مجازات مرگباری روبرو خواهند شد. بدین ترتیب تعطیلات مشترک یک ساله آکیرا و یوکو ساتو از دنیای اموات آغاز می‌شود.

10. پارت دوم از فصل دوم موشوکو تنسی (Mushoku Tensei: Jobless Reincarnation Season 2 Part 2)

مورد انتظارترین انیمه های بهار 2024

  • تاریخ انتشار: 8 آپریل 2024 (18 فروردین 1403)
  • استودیو: Studio Bind
  • تعداد قسمت‌ها: 12 اپیزود

انیمه موشوکو تنسی: تناسخ یک بیکار با پارت دوم از فصل دوم این اثر در بهار 1403 مهمان خانه‌های اوتاکوها است. بسیاری از انیمه‌بین‌ها، موشوکو تنسی را یکی از ایسکای‌های برتر تاریخ دنیای انیمه می‌دانند. پس تعجبی ندارد که این انیمه یکی از بهترین انیمه های بهار 2024 شود.

در فصل اول شاهد این بودیم که مرد 34 ساله‌ای برای نجات یک نوجوان جان خود را از دست می‌دهد و پس از مرگ به دنیای دیگری تناسخ می‌یابد. او در گذشته یک انسان بیکار بود که بدون هدف روزگار می‌گذراند. اما حالا که به دنیای دیگری تناسخ پیدا کرده تصمیم می‌گیرد سبک زندگیش را عوض کند و به انسان مفیدی تبدیل شود.

11. شیطان کش: آرک تمرین (Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba Hashira Training Arc)

انیمه های در حال پخش بهار 2024

  • تاریخ انتشار: 12 می 2024 (23 اردیبهشت 1403)
  • استودیو: ufotable
  • تعداد قسمت‌ها:

در لیست انیمه های فصل بهار 2024 نمی‌توان نام انیمه محبوب شیطان کش را ذکر نکرد. درواقع، کمتر کسی وجود دارد که نام انیمه شیطان کش به گوشش نرسیده باشد. انیمه شیطان کش با آرت زیبا و فایت‌های نفس‌گیر سال‌ها است اوتاکوهای بسیاری را مجذوب خود کرده است. حال در سال 2024 انیمه شیطان کش با فصل جدید خود بازگشته است تا داستان تانجیرو و همراهانش را باری دیگر برای ما روایت کند.

کلام آخر

انیمه های بهار 2024 را با هم مرور کردیم. این انیمه‌ها در ژانرهای مختلفی هستند و همین سبب می‌شود تا هر فرد با هر سلیقه‌ای در بهار بتواند از دنیای بی‌انتهای انیمه لذت ببرد. از این که با ما تا انتها همراه بودید سپاسگزاریم. از بین انیمه های بهار 2024 کدامیک را بیشتر دوست دارید؟

source
تولید محتوا

توسط wikiche