برای شناخت شرکت‌های برتر حوزه ارائه دهنده اینترنت کافیست با ما همراه باشید که در این نوشته از سایت پلازا تصمیم داریم به لیست بهترین شرکت ارائه دهنده اینترنت خانگی اشاره داشته باشیم که براساس آن می‌توانید با شرکت‌های برتر اینترنت ایران آشنا شوید.

همانطور که می‌دانید درسال‌های گذشته فقط مخابرات، Internet service provider بود که سرعت محدود و پایین آن سبب شکایت کاربران بسیاری گشته بود. حال درسال ۱۴۰۳ شاهد روی کار امدن شرکت‌های قدرتمندتری هستیم که بسته به کیفیت بالا و سرعت عالی‌شان توانسته‌اند نام خود را در لیست‌های مختلفی نظیر بهترین شرکت ارائه دهنده اینترنت خانگی جای دهند. در ادامه این نوشته مارا همراهی کنید که قصد داریم شرکت‌های مختلفی را معرفی نماییم.

فهرست مطالب

بهترین شرکت ارائه دهنده اینترنت خانگی

اگر تصمیم دارید که به سراغ خرید اینترنت خانگی بروید پیشنهاد می‌شود در این زمینه باما همراه باشید زیرا با دلایل بسیاری اثبات خواهیم کرد که بهترین شرکت ارائه دهنده اینترنت خانگی کدام گزینه بوده است. در این بین اگر می‌خواهید با مزایا و معایب هریک از شرکت‌ها آشنا شوید، این مقاله بهترین فرصت برای شما است که با استفاده از آن می‌توانید با شرکت‌های مختلفی نظیر آسیاتک، صباتک، پیشگامان، شاتل، مخابرات، مبین نت آشنا شوید.

۱. آسیاتک

معرفی بهترین شرکت های ارائه دهنده اینترنت خانگی

شرکت آسیاتک یکی از قدرتمندترین گزینه‌های موجود برای خرید اینترنت خانگی است که باید بدانید این شرکت دارای حالت‌های مختلفی بوده که از طریق آنها می‌توانید بسته به نیاز خود، به سراغ خرید اینترنت خانگی بروید. یکی از مزایای برتر این شرکت وجود مودم‌های اختصاصی و پرسرعت است که با خریداری آن و اتصال اینترنت می‌توانید شاهد سرعت دانلود بسیار خوبی باشید. امروزه استفاده از اینترنت‌های این شرکت در اقسانقاط ایران مورد استقبال قرار گرفته است که باید بدانید گیمرهای بسیاری به دلیل ثابت بودن سرعت اینترنت و وجود ای پی اختصاصی به سراغ خرید اینترنت خانگی از آسیاتک می‌روند. سرعت دانلود ۲ تا ۸۰ مگابیت برثانیه از دیگر دلایل مربوط به حضور آسیاتک در فهرست بهترین شرکت های ارائه دهنده اینترنت خانگی است.

همچنین بخوانید :

۲. صبانت

شرکت صبانت یکی دیگر از گزینه‌های موجود در فهرست بهترین شرکت های ارائه دهنده اینترنت خانگی است که باید بدانید این شرکت با سقف سرعت دانلود ۱۶ مگابایت برثانیه می‌تواند گزینه خوبی برای گیمرها باشد زیرا از طریق سرویس‌های این شرکت قادر به مشاهده سرعت بالایی خواهند بود که از طریق آن می‌توانند روی بازی‌های آنلاین فعالیت بهتری داشته باشند. اینترنت صبانت برروی خطوط مخابراتی فیبرنوری امکان پذیر است که باید بدانید مدتی می‌شود که فیبرنوری محبوبیت بیشتری در ایران داشته است و همین موضوع سبب شده تا کاربران بسیاری برای دریافت سرعت بالاتر به سراغ خرید سرویس‌هایی بروند که از فیبرنوری برخوردار هستند. در این زمینه صبانت یکی از شرکت‌های برتر در این حوزه است. جوایز و سرویس‌های پیشنهادی بسیاری در صبانت وجود داشته است که بسته به مناسبت‌های مختلف می‌توانید شاهد تخفیف‌های خوبی از این شرکت باشید. پیشنهاد می‌شود در ادامه فهرست بهترین شرکت های ارائه دهنده اینترنت خانگی ما را همراهی کنید.

۳. پیشگامان

جالب است بدانید شرکت پیشگامان در حوزه اینترنت خانگی دارای ویژگی‌های بسیاری است که از اصلی‌ترین آن می‌توان به اینترنت پرسرعت ADSL اشاره داشت که در این زمینه اینترنت شما به صورت 4G ارائه خواهد شد که قادر به دریافت سرعت خوبی خواهید بود. خدمات دیتاسنتر پیشگامان با بهره‌مندی از مزایای مناسب توانسته پهنای باند اختصاصی را به مشتریان خود ارائه دهد. درکنار موارد ذکر شده بدنیست بدانید که این شرکت از سرویس‌های مربوط به فیبرنوری نیز پشتیبانی می‌کند که با خیال آسوده و یک خرید ساده می‌توانید اینترنت یک مجتمع را پشتیبانی کنید و دیگر نیازی به سیم کشی برای تک تک خانه‌ها نداشته باشید. شماره اختصاصی با پیش شماره ۹۱۰۹ به شما این امکان را می‌دهد تا به آسانی بتوانید خط ثابت خود را دریافت کنید. سرویس‌ها و هزینه‌های پیشگامان بسیار مناسب بوده است و همین موضوع عامل مهمی برمحبوبیت آن در نزد کاربران بوده است.

۴. شاتل

معرفی بهترین شرکت های ارائه دهنده اینترنت خانگی

شرکت شاتل یکی از قدیمی‌ترین گزینه‌های موجود در این فهرست است که باید بدانید استفاده از اینترنت این شرکت سبب خواهد شد تا در حین تماشای فیلم و سریال‌های نماوا، ترافیک مصرفی شما رایگان محسوب شود و در این زمینه هیچ نگرانی بابت اینترنت نداشته باشید. خدمات مربوط به مجتمع‌های مسکونی و تجاری در کنار خدمات همگرایی ثابت و سیار به شما این امکان را می‌دهد تا بسته به نیاز خود بتوانید به سرویس‌های مختلفی دسترسی داشته باشید.

همچنین بخوانید :

در کنار موارد نامبرده بدنیست بدانید که شرکت شاتل با تحت پوشش قرار دادن مناطق مختلفی از ایران توانسته امروزه کاربران بسیاری را به سمت خود جذب نماید. از دیگر ویژگی‌های شاتل که سبب حضور آن در لیست بهترین شرکت ارائه دهنده اینترنت خانگی شده است می‌توان به قیمت‌های رقابتی اشاره داشت که در این زمینه شاهد سرویس‌های هیجان انگیز خوبی خواهید بود که تاحدود زیادی می‌تواند شمارا مجاب به خرید نماید. در ادامه این مقاله جهت آشنایی با شرکت‌های دیگر با ما همراه باشید.

۵. مخابرات

یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت در ایران، مخابرات است که بدنیست بدانید زمانی در میان بهترین شرکت ارائه دهنده اینترنت خانگی فقط مخابرات بود که توانست تمام کاربران را به اینترنت خانگی متصل کند و بعد از آن شرکت‌های دیگری که شاهد آن بودید وارد میدان شدند. در این زمینه مخابرات درطول سال‌های اخیر به سمت فیبرنوری روی آورده است که با خرید آن و فعالسازی اینترنت روی این خطوط شاهد سرعت هیجانی و دلنشین خواهید بود که می‌تواند گزینه مناسبی برای دانلود باشد. در کنار این موضوع بدنیست بدانید که پشتیبانی ۲۴ ساعته مخابرات و سرویس‌های ارزان قیمت سبب شده تا این شرکت در مقاله بهترین شرکت ارائه دهنده اینترنت خانگی بتواند حضور پیدا کند و رتبه ۵ را به خود اختصاص دهد. ترافیک داخلی و سرعت مناسب از دیگر مزایای مربوط به اینترنت مخابرات بوده است.

۶. مبین نت

شرکت مبین هاست در بخش ترافیک داخلی از وبسایت‌های بسیاری پشتیبانی می‌کند که بدنیست بدانید فیلیمو در مبین نت رایگان بوده است و به آسانی می‌توانید شاهد فیلم و سریال‌های دلخواه خود باشید. از دیگر مزایای مبین نت می‌توان به سرعت بالای ۱۰۰۰ مگابیت برثانیه (براساس گفته‌های خود شرکت) بدون قطعی و نوسان اشاره داشت که در این زمینه به آسانی می‌توانید هرچیزی که نیاز دارید را دریافت کنید. برای استفاده از سرویس‌های مبین نت نیازی به خطوط تلفن نخواهید داشت و با یک پینگ پایین می‌توانید وارد بازی‌هایی که مدنظر دارید شوید.

سخن پایانی

همانطور که شاهد بودید معرفی بهترین شرکت ارائه دهنده اینترنت خانگی به اتمام رسید که در این زمینه به ۶ شرکت برتر ایران در حوزه اینترنت خانگی اشاره شد. در این زمینه اگر احساس می‌کنید که نیاز به راهنمایی بیشتر دارید و یا می‌خواهید تجربیات خود درخصوص یکی از گزینه‌های موجود در فهرست بهترین شرکت ارائه دهنده اینترنت خانگی را به اشتراک بگذارید، کافیست که در بخش نظرات با ما همراه باشید.

منتخب کاربران

source
تولید محتوا

توسط wikiche