در میان ابزارهای طراحی گرافیکی و ویرایش عکس برنامه‌های کنوا و پیکس آرت جزو بهترین‌های جهان هستند که باید بدانید در این نوشته از سایت پلازا تصمیم داریم به بررسی اجمالی این دو برنامه بپردازیم که پیشنهاد می‌شود مقایسه Canva و PicsArt را از دست ندهید در این زمینه با ما همراه باشید.

در هر برنامه دلایل بسیاری وجود داشته که بتوان کدام یک نسبت به دیگری برتری داشته است اما در این زمینه هرگز نباید نیاز کاربر را نادیده گرفت زیرا کاربران بر اساس نیازی که دارند به سراغ نصب و راه‌اندازی برنامه‌ها می‌روند. در رابطه با مقایسه Canva و PicsArt باید بدانید که در این بررسی به بخش‌های مختلفی از برنامه‌های نام برده پرداخته‌ایم که با مشاهده آن می‌توانید تا حدود بسیاری با تفاوت‌های برجسته این ابزارها در حوزه‌های ویرایش و طراحی آشنا شوید.

فهرست مطالب

مقایسه Canva و PicsArt

با توجه به نکات فوق می‌توان این اطمینان را به شما داد که مقاله مقایسه Canva و PicsArt یک روش کارآمد برای آشنایی بهتر با ابزارهای نام برده بوده است که در این زمینه با تکیه بر منابع معتبر جهانی به سراغ آماده‌سازی این مقاله رفته‌ایم که می‌تواند دلیل خوبی برای اطمینان به آن باشد. ناگفته نماند که بررسی و مقایسه Canva و PicsArt بدون هیچگونه چشمداشت خاصی به ابزارها انجام گرفته است و این موضوع می‌تواند شما را به طور حقیقی و واقعی با معایب و مزایای برنامه‌ها آشنا کند.

PicsArt چیست؟

پیکس آرت را می‌توان یک ویرایشگر عکس آنلاین دانست که در آن طیف گسترده‌ای از ابزارهای مربوط به ویرایش عکس وجود داشته است. از اصلی‌ترین ابزارها می‌توان به برش و تغییر اندازه و لایه‌ها و ماسک کردن تصاویر اشاره داشت که علاوه بر موارد ذکر شده می‌توانید به فیلترها و جلوه‌های بسیاری دسترسی داشته باشید.

همچنین بخوانید :

کانوا چیست؟

Canva برای ادیت تصاویر بهتر است یا PicsArt ؟

کانوا یک ابزار طراحی گرافیکی کاربرپسند بوده که به شما این امکان را می‌دهد تا بر اساس طرح‌های خود بتوانید به سراغ ساخت پروژه‌های حرفه‌ای بروید. در این زمینه امکان چاپ و استفاده دیجیتال از آنها وجود داشته است که باید بدانید چند علاوه بر موارد ذکر شده دارای یک کتابخانه قالب عظیم بوده است که در آن می‌توانید به بیش از نیم میلیون قالب آماده و از پیش طراحی شده دسترسی داشته باشید. رابط کاربری ساده کانوا به شما این امکان را می‌دهد تا به آسانی و با کشیدن و رها کردن بتوانید بخش‌هایی که مد نظر دارید را جابجا کنید.

پیکس آرت بهتر است یا کانوا؟

در رابطه با مقایسه پیکس آرت و کانوا باید بدانید که هر یک از ابزارهای نامبرده دارای ویژگی‌های بسیاری هستند که در ادامه تصمیم داریم به صورت مجزا ویژگی‌های برنامه‌ها را معرفی نماییم.

برنامه پیکس آرت از نظر ابزارها بسیار قوی‌تر از کنوا بوده است و همین موضوع سبب شده تا کاربران بسیاری برای ویرایش عکس و فیلم به سراغ این برنامه روی بیاورند که خوشبختانه حجم کمتر آن نسبت به کنوا سبب شده تا کاربران در این زمینه نیازی به صرف اینترنت بالا نداشته باشند.

از طریق برنامه پیکس آرت می‌توانید به آبجکت‌های مختلفی دسترسی داشته باشید که از طریق آن قادر به تغییر دادن پس زمینه و فعالیت روی کلاژ و برچسب خواهید بود. مولد هوش مصنوعی به شما این امکان را می‌دهد تا با کمک یک همراه قدرتمند بتوانید بخش‌های حرفه‌ای‌تری که نیاز به ویرایش یا بازسازی دارد را انجام دهید. در کنار موارد نام برده ابزارهای طراحی و برس و لایه‌ها به شما این امکان را می‌دهد تا به آسانی بتوانید مدیریت خوبی روی پروژه‌ها داشته باشید. ناگفته نماند امکان تبدیل تصاویر به اسکین و تصاویر کارتونی از طریق پیکس آرت وجود داشته است که در این زمینه به آسانی می‌توانید با کمک هوش مصنوعی مواردی که مد نظر دارید را روی تصاویر اعمال کنید.

همچنین بخوانید :

یکی از اصلی‌ترین معایب پیکس آرت در مقایسه با کنوا، هزینه اشتراکی بالا بوده که در بخش هوش مصنوعی و انیمیشن‌ها این موضوع باید خریداری شود که در این زمینه اگر نسخه اورجینال برنامه را در اختیار نداشته باشید با محدودیت‌هایی مواجه خواهید بود. در این زمینه به آسانی می‌توانید با یک جستجوی ساده در وب فارسی نسخه آنلاک شده برنامه را دریافت کنید و بدون نیاز به پرداخت هزینه به تمامی ابزارهای برنامه دسترسی داشته باشید.

برنامه پیکس آرت روی ویرایشگر فیلم نیز توانسته ابزارهای بسیار خوبی را ارائه دهد که از طریق آن به آسانی می‌توانید به سراغ انجام مواردی نظیر برش و پیرایش و اسلاید بندی ویدیوها و یا تغییر اندازه و حتی افزودن صدا به ویدیوها را مد نظر قرار دهید. قابلیت اضافه کردن متن و زیرنویس به فیلم و اشتراک گذاری آن در شبکه‌های اجتماعی از دیگر مزایای پیکس آرت بوده است که در این زمینه بدون محدودیت فرمت می‌توانید فایل‌های خود را با کیفیت و فرمت‌های مختلف خروجی بگیرید.

ویژگی‌های کانوا

Canva برای ادیت تصاویر بهتر است یا PicsArt ؟

در رابطه با ویژگی‌های کانوا باید بدانید که این برنامه نسبت به پیکس آرت از نظر ویژگی‌های ویرایش عکس محدودتر بوده است اما در این زمینه می‌توان گفت که کانوا با پشتیبانی از روشنایی و کنتراست و اشباع مناسب به شما تنظیمات مختلفی را می‌دهد که به آسانی می‌توانید روی تصاویر خود تمرکز بهتری داشته باشید.

پشتیبانی از فیلترها و افکت‌های مختلف در کنار وجود قاب‌ها و سایه‌های متنوع به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید تصاویر خود را با المان‌های واقع گرایانه همراه کنید که در این زمینه ویژگی بهبود خودکار و فوکوس خودکار کنوا به شما این امکان را می‌دهد تا نیازی به فعالیت در این زمینه نداشته باشید زیرا به صورت خودکار برنامه موارد ذکر شده را برایتان انجام خواهد داد.

همچنین بخوانید :

برنامه کنوا در بخش ورودی و خروجی از فرمت‌های تصویری و ویدیویی مختلفی پشتیبانی می‌کند که در این زمینه با دستیابی به بخش اشتراکی برنامه می‌توانید تمامی آنها را در اختیار داشته باشید. امکان اشتراک گذاری فایل‌ها در دراپ‌باکس و گوگل درایو وجود داشته است که در این زمینه سرعت بالای برنامه می‌تواند گزینه خوبی برای نگهداری پروژه‌ها در سرویس‌های ابری باشد. الگوها و طرح‌های از پیش آماده شده در برنامه شما این امکان را می‌دهد تا به آسانی بتوانید در سبک‌های مختلفی نظیر کسب و کار و رسانه‌های اجتماعی و بازاریابی و چاپ‌های سفارشی و کارت‌ها و دعوتنامه‌ها و حتی موضوعات مربوط به تحصیلات فعالیت داشته باشید.

نتیجه گیری

بر اساس توضیحات فوق و ویژگی‌ها و معایب ذکر شده می‌توان گفت که برنامه پیکس آرت با برخورداری از قابلیت‌های بیشتر می‌تواند گزینه بهتری برای ویرایش عکس باشد که در این زمینه با رابط کاربری ساده آن به آسانی می‌توانید به سراغ ویرایش و ساخت تصاویر مختلفی بروید.

سخن پایانی

همانطور که شاهد بودیم به بررسی و مقایسه Canva و PicsArt به طور کامل پرداخته شد که در این زمینه اطلاعات مفیدی در اختیار شما عزیزان قرار گرفت. اگر دیدگاه دیگری نسبت به نوشته‌های فوق‌ دارید کافیست که با ما در بخش نظرات همراه باشید و نظرات و پیشنهادات خود را برای افزایش سطح کیفی این مقاله به اشتراک بگذارید و یا برجستگی‌هایی که در برنامه‌های فوق وجود داشته است و به آن اشاره نشده را برایمان ارسال کنید.

منتخب کاربران

source
تولید محتوا

توسط wikiche