ستایش موسوی ورزشکار و بازیگر جوان سینما و تلویزیون ایرانی است که فعالیت هنری خود را از سال 1397 آغاز کرده است. در این مقاله از پلازا به بررسی بیوگرافی ستایش موسوی می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

ستایش موسوی ورزشکار و بازیگر تازه‌کار و زیبای ایرانی متولد سال 1376 است. او فعالیت بازیگری خود را با ایفای نقش در فیلم درام هستی محصول سال 1397 اثر روح‌الله حسینی آغاز کرد. این بازیگر با ایفای نقش اینجی در فیلم درام و جنایی زنبور کارگر محصول سال 1398 شناخته شد و به خاطر بازی در سریال فانتزی، کمدی و موزیکال دیو و ماه‌ پیشونی محصول سال 1401 تا 1402 به شهرت رسید. در ادامه این مقاله به بررسی بیوگرافی ستایش موسوی، زندگی شخصی، کارنامه هنری و حواشی او پرداخته‌ایم.

فهرست مطالب:

اطلاعات شخصی ستایش موسوی

  • نام و نام خانوادگی: ستایش موسوی
  • تاریخ تولد: 2 تیر 1376
  • ستایش موسوی اهل کجاست: تهران
  • ستایش موسوی چند سال دارد: 26 سال
  • قد ستایش موسوی: 168 سانتی‌متر
  • تحصیلات ستایش موسوی: دارای دوره دندانپزشکی و بازیگری
  • سال‌های فعالیت: از 1397 تا کنون
  • وضعیت تاهل: مجرد، ستایش موسوی تا کنون ازدواج نکرده و مجرد است.
  • پیج اینستاگرام ستایش موسوی: setayeshmosavii@

زندگی نامه ستایش موسوی

اطلاعات شخصی ستایش موسوی

در این بخش مروری بر زندگی خصوصی ستایش موسوی از تولد تا ازدواج او خواهیم کرد. این بازیگر ایرانی در تاریخ 2 تیر 1376 در تهران متولد شده است. او فرزند مرحوم سید جواد موسوی است که در سال 1379 درگذشت. او از دوران کودکی به بازیگری علاقه داشته و بارها خود را به عنوان بازیگر تصور می‌کرده اما شرایط خانوادگی به او اجازه مطرح کردن این موضوع را تا مدت‌ها نداده است.

او به تشویق و همراهی دوستانش به سمت هنر و بازیگری کشیده شد و حتی در سال 1397 برای بازی در سریال تلویزیونی تک‌سواران اثر افشین صادقی انتخاب شد اما 20 روز پس از شروع پروژه، فیلمبرداری متوقف شد. اگر شما نیز کنجکاو هستید که ایا ستایش موسوی ازدواج کرده است؟ یا همسر ستایش موسوی کیست؟ در پاسخ به این دسته از سوالات باید بگوییم که به نظر می‌رسد این بازیگر تاکنون ازدواج نکرده و هنوز مجرد است.

زندگی شغلی ستایش موسوی

در ادامه به بررسی زندگی شغلی، فیلم‌ها، سریال‌ها و دیگر آثار او می‌پردازیم. او ابتدا دوره دندانپزشکی دید تا دستیار دندان‌پزشک شود. سپس در یک مطب مشغول به کار شد و از خوش شانسی‌اش خانم دکتر دندان‌پزشکی که دستیارش بود، با او صمیمی شد و خانم موسوی را به سمت هنر سوق داد. او پس از شرکت در دوره دو ساله کلاس بازیگری تحت نظر اساتیدی چون حمیدرضا آذرنگ و سیامک صفری، فعالیت جدی خود را با بازی در فیلم درام هستی محصول سال 1397 آغاز کرد.

همچنین بخوانید :

البته پیش از آن در سال 1395 در فیلم درام پشت دیوار سکوت اثر مسعود جعفری جوزانی نیز به ایفای نقش پرداخته بود. او با حضور در فیلم درام و جنایی زنبور کارگر اثر افشین صادقی محصول سال 1398 شناخته شد. این بازیگر تازه‌کار در سال 1398 حضور کوتاهی در سریال گیسو اثر منوچهر هادی محصول سال 1399 تا 1400 در کنار رضا گلزار و ساره بیات داشته است. او در سال 1401 نیز در سریال نمایش خانگی کمدی و فانتزی دیو و ماه‌ پیشونی محصول سال 1401 تا 1402 به کارگردانی حسین قناعت بازی کرد که حضور او در این سریال در کنار بازیگرانی چون علی صادقی، لیلا اوتادی، افسانه بایگان، میرطاهرمظلومی و نگین معتضدی سبب شهرت بیشتر او شد.

این بازیگر زیبا علاوه بر بازیگری در زمینه ورزش نیز فعال بوده و مربی بدنسازی و کیک بوکسینگ است. در ادامه به بررسی کارنامه هنری ستایش موسوی می‌پردازیم.

فیلم های ستایش موسوی

در ادامه بیوگرافی ستایش موسوی به معرفی کامل آثار سینمایی او می‌پردازیم. در جدول زیر می‌توانید لیست فیلم‌های این بازیگر جوان را مشاهده کنید.

نام فیلم سال کارگردان
هستی 1397 روح‌الله حسینی
پشت دیوار سکوت 1395 مسعود جعفری جوزانی
زنبور کارگر 1398 افشین صادقی

معرفی فیلم هستی

زندگی خصوصی ستایش موسوی

  • سال ساخت: 1397
  • کارگردان: روح‌الله حسینی
  • مدت زمان: 93 دقیقه
  • سایر بازیگران: محمدرسول صفری، مینا حسینی مقدم، زهرا فراهانی و کیانوش گرامی

فیلم هستی روایتگر داستان دختری از قشر مرفه جامعه است که پس از قبولی در رشته پزشکی و با ورود به دانشگاه، با چالش‌های گوناگونی مواجه می‌شود و مسیر زندگی‌اش تغییر می‌کند تا اینکه …

معرفی فیلم پشت دیوار سکوت

همسر ستایش موسوی

  • سال ساخت: 1395
  • کارگردان: مسعود جعفری جوزانی
  • مدت زمان: 90 دقیقه
  • سایر بازیگران: آرمان درویش، سحر جعفری جوزانی، امین تارخ، رویا تیموریان، سیامک صفری و حسین پاکدل

در خلاصه داستان فیلم پشت دیوار سکوت آمده که این فیلم درباره داستان دختر جوانی به اسم ستاره است. ستاره با تمام وجود سعی دارد تا تغییری در زندگی خود و دیگران ایجاد کند اما …

همچنین بخوانید :

معرفی فیلم زنبور کارگر

زندگی شغلی ستایش موسوی

  • سال ساخت: 1398
  • کارگردان: افشین صادقی
  • مدت زمان: 87 دقیقه
  • سایر بازیگران: حمید فرخنژاد، شبنم مقدمی، سعید آقاخانی، حسین مهری، مارال فرجاد و پگاه آهنگرانی

در خلاصه داستان این فیلم درام و جنایی آمده بیوک، که سال‌ها پیش همسرش را به دلیل اهمال پزشکی از دست داده است، در درگیری کشته می‌شود. اکنون دخترش درصدد قصاص قاتل است و در این میان تنها شاهد، دوست دختر قاتل است اما …

سریال های ستایش موسوی

در این بخش از بیوگرافی این بازیگر به معرفی آثار تلویزیونی و نمایش خانگی او می‌پردازیم. در جدول زیر می‌توانید لیست سریال‌های این بازیگر تازه‌کار و زیبا را مشاهده کنید.

نام سریال سال کارگردان شبکه
گیسو (عاشقانه 2) 1399 منوچهر هادی نمایش خانگی
دیو و ماه‌پیشانی 1401 حسین قناعت نمایش خانگی

معرفی سریال گیسو

فیلم های ستایش موسوی

  • سال ساخت: 1399
  • کارگردان: منوچهر هادی
  • تعداد قسمت: 22 قسمت
  • سایر بازیگران: محمدرضا گلزار، ساره بیات، هومن سیدی، حسین یاری، هانیه توسلی و مسعود رایگان

پس از وقایع فصل اول سریال عاشقانه، حال رضا در مخمصه‌ای گرفتار شده که برای رهایی از آن به کمک سهیل و پیمان نیاز دارد اما نقشه آن‌ها به درستی و آنطور که باید پیش نمی‌رود. خانم موسوی در این سریال نقش منشی ساره بیات را بازی کرده است.

معرفی سریال دیو و ماه‌پیشونی

سریال های ستایش موسوی

  • سال ساخت: 1401
  • کارگردان: حسین قناعت
  • تعداد قسمت: 15 قسمت
  • سایر بازیگران: علی صادقی، لیلا اوتادی، رامین ناصر نصیر، نگین معتضدی و افسانه بایگان

سریال دیو و ماه‌پیشونی درباره زندگی کیمیاگری با دختر کوچک شش ساله خود، شهربانو و همسر باردارش، پرنیان است که در زیزمین خانه‌اش یک آزمایشگاه داشته و به تولید اکسیر مشغول است. ناگهان روزی در اثر کشف چند اکسیر جدید توسط فردی ناشناس طلسم شده و ماه‌پیشونی به طرز عجیبی والدین خود را از دست می‌دهد. ولی وقتی متوجه می‌شود که پدر و مادرش توسط دیو پلیدی طلسم شدند، برای نجات آن‌ها اقدام می‌کند اما …

اخبار و حواشی ستایش موسوی

تئاترهای ستایش موسوی

در ادامه بیوگرافی ستایش موسوی با برخی از اخبار و حواشی این بازیگر زیبای ایرانی همراه شما هستیم.

شباهت به آنا د آرماس، بازیگر زیبای هالیوودی

جالب است بدانید که او شباهت زیادی به آنا د آرماس کاسو، بازیگر هالیوودی و اهل هاوانا کوبا دارد.

همچنین بخوانید :

سینما پارتی میخواد و آشنا بازیه…

او درباره کار در سینما گفت:

“سینمای ایران در حال حاضر تماما آشنا بازیه. به نظرم متاسفانه تا آشنا و پارتی بازی نداشته باشید نمی‌توانید به راحتی وارد این عرصه شوید”

قضیه سریال عاشقانه

در پی عکسی که از این بازیگر در کنار ساره بیات در پشت صحنه سریال عاشقانه منتشر شد، این تصور در ذهن مخاطبان به وجود آمد که او در این سریال بازی کرده است. البته او در فصل دوم این سریال یعنی سریال گیسو به عنوان منشی ساره بیات به ایفای نقش پرداخت.

حقایق پنهان ستایش موسوی

جوایز و افتخارات ستایش موسوی

در بخش پایانی به نکات جالب و حقایق زندگی او می‌پردازیم.

علایق خانم موسوی

این بازیگر جوان و خوش چهره علاقه زیادی به اسب و سوارکاری دارد. عاشق رانندگی بوده و به خواندن کتاب نیز علاقه‌مند است. او به حیوانات نیز علاقه داشته و دو سگ خانگی دارد.

ستایش موسوی و ورزش

همانطور که گفته شد این بازیگر جوان اهل ورزش بوده و در رشته‌های آمادگی جسمانی، هوازی، بدنسازی و کیک بوکسینگ فعالیت و مربی‌گری می‌کند.

همچنین بخوانید :

اینستاگرام ستایش موسوی

او در صفحه اینستاگرام خود فعال است و 111 هزار دنبال‌کننده در این صفحه دارد. او تاکنون 224 پست با مخاطبان خود به اشتراک گذاشته است.

ستایش موسوی: عاشق کارتون بودم

او در رابطه با بازی در سریال دیو و ماه‌پیشانی گفت:

“من در دوران کودکی عاشق کارتون بودم و همیشه بعد از مدرسه، سریع به خانه می‌رفتم تا با انجام به موقع تکالیفم، کارتون بابا لنگ‌دراز را ببینم. کارتون‌های فوتبالیست‌ها، پینوکیو، مدرسه موش‌ها، میگ میگ، گربه‌های اشرافی، تام و جری، حنا دختری در مزرعه و دخترک کبریت فروش هم از کارتون‌های موردعلاقم بودند و هستند.”

آلبوم عکس ستایش موسوی

در این قسمت برخی از عکس‌ های ستایش موسوی را برای شما خوانندگان عزیز پلازا قرار داده‌ایم.

کلام آخر

ممنون از اینکه تا پایان این مطلب همراه ما بودید. ستایش موسوی از بازیگران جوان سینما و تلویزیون بوده که بیشتر به خاطر بازی در سریال دیو و ماه‌پیشونی محصول سال 1401 تا 1402 شناخته شده است. در این مقاله به بررسی بیوگرافی ستایش موسوی بازیگر تازه‌کار و زیبای ایرانی پرداختیم. نظر شما درباره این بازیگر جوان و زیبای ایرانی چیست؟ آیا آثار او را دیده‌اید؟ به نظرتان بهترین فیلم یا سریال این بازیگر جوان کدام است؟ منتظر خواندن نظرات شما در بخش دیدگاه‌ها هستیم.

منتخب کاربران

source
تولید محتوا

توسط wikiche