شاید باورش برای شما نیز سخت باشد که درصد بالایی از محبوبیت شرکت کونامی مربوط به بازی‌هایی بوده که در سبک ورزشی قرار ندارند. بازی Contra: Operation Galuga یک نمونه بارز در این زمینه است که در ادامه نوشته قصد بررسی آن را خواهیم داشت.

کمتر کسی روزی فکرش را می‌کرد که کونامی به سمت ساخت بازی‌های اکشن و ماجراجویی روی بیاورد. باید بدانید در این زمینه هیدئو کوجیما نقش بسیار مهم و اساسی روی محبوبیت کونامی داشته زیرا در زمان‌های گذشته این شخص روی ایده پردازی و ساخت بازی متال گیرسولید نقش مهمی داشته که به جرات می‌توان گفت بعد از آن کونامی توانست از قدرت و محبوبیت خود برای توسعه بازی‌های ورزشی نظیر PES استفاده کند. اما بد نیست بدانید که این مقاله مربوط به معرفی بازی Contra: Operation Galuga بوده است.

فهرست مطالب

بازی Contra: Operation Galuga

بازی Contra: Operation Galuga را می‌توان یک عنوان اکشن و آرکید با محوریت شوتر و پلتفرمر دانست که در دنیای دو بعدی جریان داشته و می‌تواند شما را در رقابت‌های آنلاین pve قرار دهد. این بازی دارای جذابیت‌های بسیاری و نبردهای سرگرم کننده متنوعی بوده است که اگر تصمیم دارید با یک بازی کم حجم ولی سرگرم کننده مواجه شوید پیشنهاد ما به شما این گیم می‌باشد که باید بدانید در ادامه به بررسی Contra: Operation Galuga پرداخته‌ایم.

بررسی بازی Contra: Operation Galuga

معرفی بازی Contra: Operation Galuga

پیش از آغاز بررسی بازی باید بدانید که Contra یک ورودی جدید از سری بازی‌های افسانه‌ای و محبوب Contra: Operation Galuga بوده است که به نوعی یک بازسازی کامل به شمار می‌رود که توانسته در قالب بازی جدیدی از سبک اکشن و کلاسیک run-n-gun که مربوط به دهه ۸۰ است منتشر شود.

این بازسازی جدید توانسته باس فایت‌های بسیاری را در خود جای دهد که در این زمینه باید انتظار رویارویی با دشمنان قدرتمند و چند وجهی را داشته باشید. اصلی‌ترین مانع و مشکل شما در طول این بازی دشمنانی هستند که اگر از سلاح و تجهیزات کاملی برای مقابله با آنها استفاده نکنید در مدت زمان کوتاهی قادر هستند تا شما را به کام مرگ سوق دهند. در این زمینه برای برقراری تعادل شرکت سازنده به سراغ استفاده از ابزارها و تجهیزات مناسبی رفته است که با جمع آوری آنها می‌توانید این تعادل و کفه ترازو را به سمت خود مایل کنید.

داستان بازی در مورد گروه تروریستی رد فالکون بوده که آنها به جزایر گالوگا که در سواحل نیوزیلند واقع شده هجوم آورده و آن را تسخیر می‌کنند. در این زمینه کماندوهای کنترا و بیل رایزر در کنار لنس بین باید وارد عمل شوند و از خط مرزی سرزمین خودشان در برابر تهاجم نیروهای تروریسم محافظت کند. سرنوشت و امید تمام مردمان قلمرو به شما وابسته است که در این زمینه باید وارد یک دنیای دو بعدی شوید و از طریق تجهیزاتی که در اختیار دارید برای نابودسازی نیروهای دشمن استفاده نمایید. در طول مسیرهای بازی باکس‌ها و آیتم‌های کمکی خوبی نیز برایتان تعبیه شده است که با جمع آوری آنها می‌توانید درصد پیروزی و یا ادامه مسیر خود را بدون نیروهای کمکی افزایش دهید.

امکان انجام کارهای مختلفی در این بازی وجود داشته است که می‌توانید از تیراندازی و بمب‌های دشمنان فرار کنید و یا با پرش از روی ساختمان‌ها به دنبال این باشید تا در موقعیت مناسب‌تری به دشمنان ضربه وارد کنید. شکل و شمایل و سبک بازی Contra: Operation Galuga یادآور گیم‌های کلاسیک و قدیمی بوده است اما موضوعی که باید به آن اشاره داشته باشیم طراحی و بازسازی این عنوان با استفاده از موتورهای گرافیکی و ویژگی‌های امروزی بوده که در این زمینه می‌توانید با خیالی آسوده به یک بازی کاملاً جدید دسترسی داشته باشید.

معرفی بازی Contra: Operation Galuga

حالت آنلاین بازی به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید در کنار دوستان و یا کاربران دیگر به صورت گروهی در مراحل حضور پیدا کنید که این موضوع بی ترتیب گیم پلی جالب‌تری را در اختیار شما قرار می‌دهد و سبب روی کار آمدن نبردهای رقابتی خواهد شد زیرا کاربران باید در تلاش باشند تا امتیازات بیشتری را در طول بازی کسب کنند.

همانطور که گفته شد این بازی با ویژگی‌های خوبی بازسازی شده است که باید بدانید شرکت توسعه دهنده این عنوان که WayForward نام داشته توانسته از یک رابط بصری بسیار خوب استفاده نماید که در طول این بازی با اکشن‌های تصویری متنوعی مواجه خواهید شد. صداگذاری هیجان انگیز بازی به شما این فرصت را می‌دهد تا بتوانید در نبردهای خشونت آمیز برای نابودسازی دشمنان حضور پیدا کنید.

رده بندی سنی بازی روی 12+ قرار گرفته است که می‌توان این موضوع را به دلیل وجود نبردهای متعدد و خشونت آمیز بازی دانست. پیشنهاد می‌شود که این بازی را برای تجربه، در اختیار کودکان قرار ندهید زیرا درطول گیم‌پلی و مراحل بازی Contra: Operation Galuga با صحنه‌های خشونت آمیز بسیاری مواجه خواهد شد. در ادامه باما همراه باشید که قصد داریم پلتفرم‌ها و سیستم اجرایی بازی را برایتان شرح دهیم.

پلتفرم‌های بازی Contra: Operation Galuga

معرفی بازی Contra: Operation Galuga

شرکت KONAMI محصول جدید خود را باهمکاری WayForward ساخته است که مقصود آنها برای عرضه بازی نینتندو سوئیچ، پلی‌استیشن ۵، اکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴، مایکروسافت ویندوز، اکس‌باکس سری اکس و سری اس بوده‌اند. همچنین بدنیست بدانید که این بازی در تاریخ 21 فوریه 2024 منتشر شده است.

سیستم‌های اجرایی بازی Contra: Operation Galuga

حداقل سیستم مورد نیاز :

  • OS: Windows 10 – 64bit
  • Processor: Intel® Core™ i5-7500 (3.40 GHz) or better
  • Memory: 8 GB RAM
  • Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 770 or AMD Radeon™ RX 570 or better
  • DirectX: Version 12
  • Network: Broadband Internet connection
  • Storage: 15 GB available space
  • Additional Notes: 1280 x 720 monitor resolution or better

سیستم پیشنهادی :

  • OS: Windows 10 – 64bit
  • Processor: Intel® Core™ i7-7700K (4.20 GHz) or better
  • Memory: 8 GB RAM
  • Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 1060 or better
  • DirectX: Version 12
  • Network: Broadband Internet connection
  • Storage: 15 GB available space
  • Additional Notes: 1920 x 1080 monitor resolution or better

سخن پایانی

همانطور که شاهد بودید بازی Contra: Operation Galuga را می‌توان یک عنوان جذاب و امروزی دانست که شاید سبک آن مانند بازی‌های قدیمی باشد ولی باید بدانید که ساختارهای به کارگیری شده در آن می‌تواند تمام تفکرات شما که مربوط به بازی‌های قدیمی هستند را پاکسازی نماید. این بازی توانسته امتیاز خوبی را از سوی منتقدین کسب کند که اکنون شما عزیزان می‌توانید دیدگاه و نظر خود را نسبت به آن بیان کنید و اگر نقدی نسبت به بررسی بازی Contra: Operation Galuga داشته‌اید آن را برایمان به اشتراک بگذارید.

منتخب کاربران

source
تولید محتوا

توسط wikiche