دلایل بسیاری وجود داشته که کاربران را مجاب به دانلود تمام عکس‌ های سایت می‌کند که در این زمینه اگر تصمیم دارید بدون دردسر خاصی تمام تصاویر یک وب سایت را دریافت کنید کافی است که این آموزش را از دست ندهید.

در دنیای پویای اینترنت امروزی تصاویر نقش بسیار مهمی در انتقال اطلاعات و مشخص نمودن موضوعات دارد که در این زمینه مخاطبین بسیاری بسته به نیاز خود به دنبال دانلود تمام عکس‌ های سایت مد نظرشان هستند. در این زمینه با انجام یک سری اقدامات ساده می‌توانید تمامی عکس‌های موجود در یک صفحه وب را بدون محدودیت حجم و فرمت با خیالی آسوده دریافت کنید که اگر در این خصوص اطلاعاتی ندارید کافی است که این مطلب آموزشی پلازا را دنبال کنید.

فهرست مطالب

دانلود تمام عکس های سایت

پیش از ارائه آموزش مربوط به دانلود تمام عکس‌ های سایت باید بدانید که روش معرفی شده بر اساس یک مسیر یکپارچه بوده است که بر اساس آن می‌توانید به صورت دستی و خودکار تصاویری که نیاز دارید را از صفحات وب دانلود کنید. دقت داشته باشید که این موضوع می‌تواند روی افزایش بی‌رویه مصرف اینترنت شما تاثیرگذار باشد پس پیشنهاد می‌شود که با دقت کامل به سراغ انجام آن بروید تا در صورت انجام با مشکل مربوط به کمبود اینترنت مواجه نشوید.

چگونه تمام عکس های سایت را دانلود کنیم؟

نحوه دانلود تمام عکس های یک صفحه از سایت

در ادامه به 4 روش جهت دانلود تمام عکس های سایت اشاره خواهیم داشت:

  • استفاده از افزونه در مرورگر گوگل کروم: یکی از بهترین افزونه‌های موجود در این زمینه Image Downloader – Save pictures نام داشته است که با فعالسازی آن به آسانی می‌توانید تمام تصاویر موجود در نتایج گوگل و سایت‌های اینترنت را دانلود کنید.
  • نرم افزارهای دانلود آنلاین: زمانی که به اینترنت متصل هستید برنامه‌های imgDownloader یا TuckTools را نصب یا وارد سایت آنها شوید. روش کار با این ابزارها بسیار ساده است که فقط باید لینک صفحه‌ای که می‌خواهید تمام تصاویر از آن دانلود شود را وارد برنامه کنید و تمام.
  • ابزارهای خط فرمان : دو ابزار Wget و curl گزینه بسیار خوبی برای دانلود بی‌دردسر تصاویر از سایت‌ها هستند که با فعالسازی آنها به آسانی و بدون مشکل می‌توانید تصاویری که مدنظر دارید را دانلود کنید.
  • نصب نرم افزارهای اختصاصی: روشی که در مرحله دوم ذکر شد به صورت آنلاین بوده است ولی در این زمینه با کمک نرم افزارهای Extreme Picture Finder و Web Gallery Downloader به آسانی می‌توانید تمام تصاویری که مدنظر دارید را بدون مشکل از وب دریافت کنید.
همچنین بخوانید :

چرا دانلود همه تصاویر از صفحه وب مفید است؟

How to download all images of a web page

شاید برای شما نیز جالب باشد که بدانید چه دلیل مفیدی وجود داشته که به سراغ دانلود تمام تصاویر سایت‌ها برویم. در این زمینه باید بدانید که دسترسی آفلاین به تصاویر برای توسعه دهندگان یک امر ضروری بوده است که با یک بار دانلود تمام تصاویر می‌توانید آنها را در سیستم خود داشته باشید و دیگر نیازی به دانلود تک تک آنها نباشد.

یکی دیگر از لایل موجود در این زمینه را می‌توان به سازندگان محتوا ربط داد که در این زمینه سازندگان با در اختیار داشتن کتابخانه‌ای از تصاویر دانلود شده می‌توانند آنها را برای پروژه‌های مختلف به کارگیری کنند و این موضوع سبب افزایش سرعت کار آنها خواهد شد و در نتیجه می‌توانند به محتواهای بصری بهتری دسترسی داشته باشند.

همچنین بخوانید :

تجزیه و تحلیل رقبا یکی دیگر از دلایل دانلود تمام تصاویر وب سایت می‌باشد که در این زمینه می‌توانید رقبایی که در حوزه اینترنتی فعالیت دارند را به صورت ماهانه بررسی کنید که بیشتر روی چه تصاویری تغییرات اعمال کردند و یا به سراغ چه سبک و استراتژی‌هایی در حوزه تصاویر رفته‌اند.

ساخت پروژه‌های پاورپوینت مانند یکی دیگر از دلایلی است که کاربران را مجاب به دانلود تمام عکس های سایت می‌کند تا دیگر نیازی به دریافت تصویر نداشته باشند. نظر شما نسبت به موارد نامبرده چیست؟ دیگر گزینه‌هایی که مد نظر دارید را برایمان ارسال کنید.

سخن پایانی

همونطور که شاهد بودید در مدت زمان کوتاهی قادر به دانلود تمام عکس‌های سایت خواهید بود که در این زمینه سعی نمودیم به موضوعات فرعی اشاره نداشته باشیم تا شما عزیزان در مدت کوتاهی بتوانید به آن چیزی که دنبالش هستید برسید. اگر در خصوص روش‌های دانلود تمام عکس‌های سایت تجربیات مفیدی دارید می‌توانید آن را برایمان به اشتراک بگذارید و از این طریق به تکمیل شدن این مقاله از زوایای مختلف کمک نمایید.

منتخب کاربران

source
تولید محتوا

توسط wikiche