شرکت سوئدی Embracer Group برنامه های خود را برای تقسیم به سه نهاد جداگانه اعلام کرده است. Lars Wingefors، مدیرعامل گروه امبراسر، گفت که تصمیم برای تقسیم گروه به سه نهاد جداگانه به آنها کمک می‌کند تا با استراتژی‌های مختلف کار کنند. این گروه به سه شرکت Asmodee، Coffee Stain & Friends و Middle-earth Enterprises & Friends تقسیم می شود که هر کدام به عنوان یک شرکت جداگانه دربازار سهام Nasdasq Stockholm فهرست خواهند شد.

به عنوان بخشی از روند جدایی، Embracer از طریق Asmodee یک قرارداد مالی جدید به ارزش 900 میلیون یورو منعقد کرده است. Embracer می‌گوید درآمد حاصل از این کار برای بازپرداخت بدهی‌های موجود است. Asmodee به عنوان ناشر و توزیع کننده بازی های رومیزی، بازی‌های تجاری و بازی‌های دیجیتالی رومیزی به فعالیت خود ادامه خواهد داد و از 23 استودیو کاملاً مستقل تشکیل شده است.

بخش Coffee Stain & Friends بر توسعه‌ی بازی‌های رایگان، بازی‌های لایو سرویس و بازی‌های مستقل AA روی رایانه‌های شخصی، کنسول‌ها و بازی‌های موبایل، تمرکز خواهد کرد.

سرانجام بخش Middle-earth Enterprises & Friends یک سازنده و ناشری قدرتمند و خلاق در توسعه و انتشار بازی‌های AAA برای رایانه شخصی وکنسولها خواهد بود و مالک IP های Lord of the Rings ،Tomb Raider ،Dead Island ،Metro و Kingdom Come خواهد بود. استودیوهای Dambuster ،Eidos Montreal ،Flying Wild Hog ،Tripwire ،Vertigo Games ،Warhorse Studios استودیو Crystal Dynamics و 4A Games به Middle-earth Enterprises & Friends ملحق می شوند.

 

 

source
کلاس یوس

توسط wikiche