شاید باورش برای شما نیز سخت باشد که قدرتمندترین هوش مصنوعی جهان یعنی چت جی بی تی دارای بازی و سرگرمی بوده باشد که در این زمینه تصمیم داریم به لیستی از بهترین بازی های ChatGPT اشاره داشته باشیم.

اگر تصمیم دارید به بازی‌هایی که درون این هوش مصنوعی نهفته است دسترسی پیدا کنید کافیست که تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. در ادامه تصمیم داریم تعدادی از بهترین بازی‌های پازلی و ساده را در اختیار شما قرار دهیم که این موضوع می‌تواند گزینه مهمی برای سرگرمی با هوش مصنوعی باشد. در کنار این موضوع باید بدانید که تمامی گزینه‌های موجود در فهرست بهترین بازی های ChatGPT توسط خود هوش مصنوعی ساخته شده است که موضوع می‌تواند شما را با چالش‌های جدیدی مواجه نماید که به صورت رایگان در اختیارتان قرار گرفته است.

فهرست مطالب

بازی های ChatGPT

تا چندی پیش استفاده از هوش مصنوعی فقط برای دریافت پاسخ سوالات بوده است اما امروزه می‌توانید با کمک این هوش مصنوعی به بازی کردن و سرگرمی نیز بپردازید. در این زمینه بررسی‌های مختلفی را انجام داده‌ایم تا بتوانیم به تعدادی از بازی‌های برتری که توسط این فناوری ساخته شده‌اند اشاره داشته باشیم. شما عزیزان در پایان می‌توانید دیدگاه و نظر خود نسبت به فهرست بهترین بازی های ChatGPT را برایمان ارسال کنید.

1. بازی Play Tic-Tac-Toe

بازی های ChatGPT

یکی از بهترین بازی‌هایی که می‌توان با هوش مصنوعیتی انجام داد بازی تیک تاک است که باید بدانید از آنجایی که این هوش مصنوعی یک رابط مبتنی بر متن بوده به شما این امکان را می‌دهد تا با ورودی مقدار دلخواه خود بتوانید بازی را آغاز کنید. این بازی پازلی به هوش مصنوعی مجهز بوده و بسته به بازی شما می‌تواند سخت یا آسان‌تر شود که باید بدانید این مدل رایگان بسیار هم پیشرفته نیست و می‌توانید با مقداری ترفند و یا تمرکز هوش مصنوعی را شکست دهید.

این بازی یکی از محبوب‌ترین گزینه‌هایی بوده که به شما این امکان را می‌دهد تا برای مدت زمان طولانی در هوش مصنوعی حضور داشته و سرگرم مراحل شوید که از سوی چت جی بی تی برایتان در نظر گرفته خواهد شد. بازی Play Tic-Tac-Toe با اسم و رسم‌های متفاوت امروزه در نزد کاربران ایرانی وجود داشته است که در برخی بازی‌های موبایلی نیز شاهد چنین ساختار و گیم پلی بوده‌ایم.

همچنین بخوانید :

لازم است بدانید که بازی Play Tic-Tac-Toe با ویژگی‌هایی که در اختیار داشته می‌تواند به تقویت ریاضی کودکان نیز منجر شود که در این زمینه رقابت با هوش مصنوعی سبب روی کار امدن جذابیت‌های متنوعی خواهد شد که پلازا پیشنهاد می‌کند این بازی را از دست ندهید و در ادامه فهرست برای آشنایی با دیگر عناوین شبیه به Play Tic-Tac-Toe با ما همراه باشید.

2. بازی Guess the ASCII Art

بازی های ChatGPT

دومین بازی موجود در فهرست Guess the ASCII Art نام داشته است که باید بدانید این بازی کمی خنده‌دار به نظر می‌رسد زیرا در پشت آن نکاتی نهفته که با دانستن آنها می‌توانید به شکل بهتری بازی خود را ادامه دهید. این بازی با کمک کاراکترها و نمادهای گرافیکی آغاز خواهد شد که باید با استفاده از آنها یک شکل ترسیم می‌شود و شما باید حدس بزنید که آن موضوع چه چیزی می‌باشد. با پشت سر گذاشتن مراحل ابتدایی بازی روند ساخت شکل‌ها سخت‌تر و سخت‌تر خواهد شد و این موضوع می‌تواند شما را برای زمان مناسبی سرگرم نماید که بد نیست بدانید این عنوان یکی از بهترین بازی‌های چت جی بی تی می‌باشد که به صورت رایگان در اختیار شما قرار گرفته است.

3. بازی Read My Mind

بازی های ChatGPT

بازی Read My Mind سومین گزینه رایگان در چت جی بی تی می‌باشد که باید بدانید در این بازی نباید تمام فرصت‌هایی که برایتان در نظر گرفته شده است را برای یک مرحله انجام دهید. روند و ساختار بازی به این شکل است که شما باید به ۱۰ سوال پاسخ دهید که در این زمینه تنها جوابی که می‌توانید به هوش مصنوعی بدهید بله یا خیر بوده است که در این زمینه سوالات مختلفی از شما پرسیده خواهد شد که باید بدانید در این زمینه سوالات از زبان فارسی نیز پشتیبانی می‌کنند که بسته به نیاز خود می‌توانید آنها را دریافت کنید. بازی Read My Mind شاید به اندازه دو گزینه اول جالب نباشد اما یکی از گزینه‌هایی است که توانسته در فهرست بهترین بازی های چت جی بی تی حضور پیدا کند.

همچنین بخوانید :

4. بازی Play Hangman

بازی های ChatGPT

بازی Play Hangman به صورت تصادفی یک کلمه شش حرفی را در مقابل شما قرار می‌دهد که شما باید با تایپ یک حرف در یک لحظه واژه‌ای را حدس بزنید که در پایان باید به کلمه صحیح اشاره داشته باشد. اگر حرفی که شما ثبت نموده‌اید درست باشد هوش مصنوعی چت جی پی تی آن را در جای خودش قرار خواهد داد که با کمک توضیحات تکمیلی هوش مصنوعی می‌توانید بهتر متوجه شوید که تصمیم دارد چه چیزی را در اختیار شما قرار دهد. Play Hangman یک بازی با کلمات و حروف می‌باشد که اگر از بازی‌های امروزی خسته شده‌اید این عنوان می‌توانند گزینه خوبی برای شما باشد.

5. بازی Play Simulator Games

بازی های ChatGPT

و در پایان بازی Play Simulator Games یک عنوان شبیه ساز مبتنی بر متن بوده است که می‌توانید آن را با کمک هوش مصنوعی اجرا کنید. در این بازی شما می‌توانید به آسانی اعلان‌های طولانی که مد نظر داشته‌اید را وارد کنید و از طریق شبیه ساز آنها را به یکدیگر بچسبانید. این بازی در کنار سرگرمی می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای بهبود مهارت مکالمه شما در زبان انگلیسی باشد که بد نیست بدانید در این زمینه چت جی بی تی با قرار دادن مانع‌ها و پازل‌های مختلف می‌تواند شما را برای زمان طولانی سرگرم نماید. بازی Play Simulator Games آخرین گزینه معرفی شده در این فهرست است که می‌توانید نظر خود را نسبت به مقاله برایمان ارسال کنید.

سخن پایانی

همانطور که شاهد بودید گاهی اوقات می‌توان از هوش مصنوعی برای سرگرمی نیز استفاده نمود که در این مقاله به لیستی از بهترین بازی های ChatGPT اشاره شد. حال شما عزیزان می‌توانید دیدگاه و نظرات خود را نسبت به گزینه‌هایی معرفی شده برایمان ارسال کنید و در این زمینه اگر نقدی نسبت به مقاله داشته‌اید آن را برایمان به اشتراک بگذارید.

منتخب کاربران

source
تولید محتوا

توسط wikiche