کمپانی Bethesda جزئیات به‌روزرسانی بعدی بازي Starfield را ارائه کرده است که شامل نقشه‌های بهبود یافته، حالت 60 فریم بر ثانیه برای Xbox Series X و ویژگی‌های دیگر است. اين به روز رسانی (1.11.33) اکنون در Steam Beta در دسترس است و در در 15 می منشر خواهد شد.

این به روز رسانی شامل نقشه‌های دقیق و پر جزييات است، چیزی که طرفداران از زمان انتشار بازی درخواست کرده‌اند. این نقشه‌ها همه‌ی اطلاعات مورد نیاز بازیکنان را در مناطق مختلف دور افتاده و شهری نشان می‌دهند. بازیکنان اکنون می‌توانند نشانگرهای مکان‌های مهم در شهرهای بزرگ مانند فروشگاه‌ها، مکان‌ ماموریت‌ها و موارد دیگر را نیز ببینند. بازیکنان اکنون می توانند فضای داخلی کشتی‌های فضایی خود را سفارشی سازی کنند، مشابه روشی که بازیکنان قبلاً می توانستند پایگاه‌ه‎ای خود را تغییر دهند. یک درجه سختی Extreme نیز معرفی شده است که اکنون بالاترین درجه سختی بازی است. همچنین تایید شد که Bethesda در حال کار بر روی وسايل نقلیه زمینی است.

این به‌روزرسانی حالت عملکرد بازی را در Xbox Series X نیز تغییر می‌دهد. حالت عملکرد اکنون 60FPS را هدف قرار می‌دهد و برای کاربران دارای صفحه نمایش VRR، گزینه 40FPS در دسترس خواهد بود.

آقاي تاد هاوارد این هفته تایید کرد که بسته‌ی الحاقی به نام Starfield’s Shattered Space در پاییز امسال منتشر خواهد شد و طبق گزارش‌ها تاریخ عرضه سپتامبر را هدف قرار داده است. او همچنین به طرفداران اطمینان داد که Starfield از مدهای کنسولي پشتیبانی خواهد كرد و نرم افزار مودینگ Creation Kit به زودی عرضه می‌شود.

 

source
کلاس یوس

توسط wikiche