آیا فصل دوم انیمه Scott Pilgrim Takes Off ساخته می‌شود؟

فصل اول انیمه Scott Pilgrim Takes Off پخش شده و اکنون برایان لی‌اومالی (Bryan Lee O’Malley) و بن‌ دیوید گرابینسکی (BenDavid Grabinski) به صحبت درباره فصل دوم آن پرداخته‌اند. 

Scott Pilgrim Takes Off بازخوردهای خوبی از منتقدان و بینندگان کسب کرده است، با این وجود در حال حاضر برنامه‌ای برای ساخت فصل دوم این انیمه وجود ندارد. سازندگان انیمه در مصاحبه‌ای با Rolling Stone اعلام کردند که از تمام ایده‌های خود برای ساخت تک فصل این انیمه استفاده کرده‌ بودند و ساخت فصل دوم بعید به نظر می‌رسد. 


مطلب پیشنهادی:معرفی انیمه Hell’s Paradise :‌جهنمی تازهچکیده‌ای از انیمه Hell’s paradise
معرفی انیمه Hell’s Paradise :‌جهنمی تازه

این دو در مصاحبه خود اشاره کردند که به ۵۰ معجزه باید به صورت همزمان رخ دهند تا فصل دوم Scott Pilgrim Takes Off ساخته شود. اگر ادامه این سریال ساخته نشود نیز مشکلی برای داستان پیش نخواهد آمد، چون برایان لی‌اومالی و دیوید گرابینسک همین تک فصل را به گونه‌ای ساخته‌اند که کامل باشد. 

انیمه Scott Pilgrim Takes Off

Scott Pilgrim Takes Off توسط استودیو ژاپنی Science SARU به‌صورت کامپیوتری ساخته شده است. ادگار رایت و برایان لی اومالی کارگردان و نویسنده فیلم Scott Pilgrim vs. the World نیز به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در ساخت آن نقش داشته‌اند. 

نکته مهم این است که کل تیم بازیگری فیلم اصلی از جمله مایکل سرا، کریس ایوانز و مری الیزابت وینستد بازگشته و نقش صداپیشه شخصیت‌های خودشان را خواهند داشت. تمام قسمت‌های این انیمیشن هم‌اکنون برای تماشا در دسترس قرار دارند.


مطلب پیشنهادی:دنیای عجیب و غریب انیمه و مانگاهایی که دیزنی امتیازشان را داردهیچ چیز از دست دیزنی در امان نیست
دنیای عجیب و غریب انیمه و مانگاهایی که دیزنی امتیازشان را دارد


بررسی پلی استیشن 5 اسلیم

آیا فصل دوم انیمه Scott Pilgrim Takes Off ساخته می‌شود؟ - ویجیاتو

source

توسط