داکوتا جانسون ستاره فیلم مادام وب اخیرا در گفتگوی خود با L’Officiel صریحا اعلام کرد که وضعیت هالیوود اصلا مناسب نیست. ماریسا ملتزر که مصاحبه کننده با جانسون بوده از او پرسید که درمورد نقش‌هایش آیا علاقه‌ای وجود داشته است بین تو و آنها یا خیر؟

داکوتا جانسون اظهار کرد که: من شخصیت‌ها را برای خودم کشف می‌کنم که آیا در صنعت هالیوود چنین نقشی نیاز است یا خیر. افرادی که سبب اجرای استریم‌ها در پلتفرم‌های مختلف می‌شوند از دید من افراد خلاق و هنرمند اعتماد ندارند و این موضوع واقعا اذیت کننده هست.”

این بازیگر ابرا تاسف کرد که از دست دادن پتانسیل هالیوود که مانند گذشته نیست واقعا برای او دلخراش است زیرا پس از حملات SAG-AFTRA و WGA که فقط موضوعشان این بود که جانسون از کجا آمده برایم دشوار بود. درسال 2023 شاهد حضور افراد جدید و خلاق بسیاری در صنعت سینما بودیم که از دید این بازیگر باید این موضوع رواج پیدا کند و سازندگان فقط یه ستاره‌های سینما تکیه نکنند. بازخوردهای بسیاری پس از صحبت‌های داکوتا جانسون علیه او شکل گرفت. نظر شما نسبت به این خبر چیست؟ باما همراه باشید و نظر خود را برایمان به اشتراک بگذارید.

منتخب کاربران

source

توسط wikiche