ببعی قهرمان یکی دیگر از محصولات به نمایش درآمده در جشنواره فیلم فجر 42 بوده که بدنیست بدانید میثم حسینی کارگردان این اثر جذاب و دیدنی بوده است که درخصوص اثر خود گفتگویی با خبرنگاران انجام داده که خبر آن به شرح زیر است.

براساس گزارش منتشر شده از سوی ستاد خبری چهل و دومین جشنواره فیلم فجر باید بدانید که انیمیشن ببعی قهرمان یکی از بهترین محصولات ارائه شده برای کودک و نوجوان بوده است که میثم حسینی کارگردان این اثر درخصوص علاقه شخصی‌اش به تولید پروژه‌های این چنینی واکنش نشان داد: به طور معمول می‌توان گفت که انگیزه کارگردانان ایرانی در حوزه انیمیشن بالا بوده است که فیلم‌نامه نویس و فیلمسازان بسیاری علاقه فعالیت در این ژانر را دارند. از دید میثم حسینی آینده انیمیشن سازی ایران درحال رشد بوده است که درهر نقطه از جهان که فکرش را کنید، شرکت‌های بسیاری درحال سرمایه‌گذاری عظیم روی این ژآنر هستند که خوشبختانه ایران نیز گام مهمی در این زمینه برداشته است.

این کارگردان با اشاره به ویژگی‌ چشمگیر صنعت انیمیشن در دنیای کنونی اعلام کرد: در تمام دنیا فیلم و انیمیشن‌ها قشر خاصی از جامعه را به سمت خود کشیده‌اند که بدنیست بدانید بسیاری از اشخاص درسنین بالا علاقه‌مند به تماشای انیمیشن هستند و همین موضوع سبب محبوبیت این ژانر در کشورهای مختلف شده است. نظر شما نسبت به این خبر چیست؟ باما همراه باشید و نظر خود را برایمان به اشتراک بگذارید.

منتخب کاربران

source

توسط wikiche