دقایقی پیش بود که شاهد حذف شدن لوگو و اسم ایکس باکس از برخی بازی‌های موجود در سرویس فروشگاه ایکس باکس بودیم که به نظر می‌رسد مایکروسافت تصمیم دارد به تمام شایعات جان تازه‌ای بدهد و آنها را تایید کند.

خبر اینکه مایکروسافت تصمیم دارد بازی‌های انحصاری ایکس باکس را برای درآمدزایی بیشتر وارد پلی استیشن و حتی نینتندو سوییچ کند، طرفداران بسیاری را خشمگین نمود حتی بسیاری از گیمرها بعد از شنیدن این خبر کنسول‌های خود را به فروش رساندند. حال در اقدامی تازه در فروشگاه گیم پس ایکس باکس شاهد این هستیم که در بخش پلتفرم‌ها فقط به کنسول و PC اشاره شده است درحالی که درگذشته این مورد روی ایکس باکس سری ایکس و اس و PC قرار داشت.

استراتژی جدید مایکروسافت سبب برهم خوردن زمان‌بندی ایکس باکس درخصوص بازی‌ها شده است درحالی که سونی درحال یکه‌تازی با بازی‌های خود بوده است ایکس باکس در منجلاب گرفتار شده‌ای بوده که از سوی صاحب امتیازش یعنی مایکروسافت تدارک دیده شده است. با این تفاسیر باید کم کم شاهد خبر موثقی درخصوص عرضه بازی های انحصاری ایکس باکس در پلی استیشن باشیم که این موضوع بازتاب های منفی بسیاری را در پی خواهد داشت. نظر شما نسبت به این خبر چیست؟ باما همراه باشید و نظر خود را برایمان به اشتراک بگذارید.

منتخب کاربران

source

توسط wikiche