طرفداران بازی Alan Wake 2 اخبار امیدوارکننده‌ای دریافت کردند پس از آنکه سام لیک، نویسنده، کارگردان و بازیگر بازی، تصویری از روز آخر کار موشن کپچر خود برای DLCهای بازی منتشر کرد. این امر نشان می‌دهد که گسترش‌ها در مراحل پایانی قرار دارند. لیک پیشتر برنامه‌هایی برای افزودنی‌های پس از انتشار Alan Wake 2 را تشریح کرده بود که شامل محتوای رایگان و پرداختی می‌شود.

قبل از انتشار Alan Wake 2 در اکتبر، لیک جزئیاتی در مورد DLCهای آینده بازی ارائه داد که شامل هر دو نوع محتوای رایگان و پرداختی می‌شد. طرفداران قبلاً برخی از این محتوای رایگان را در حالت New Game Plus بازی که در دسامبر اضافه شد، دریافت کرده‌اند. لیک همچنین تایید کرده است که طرفداران می‌توانند انتظار دو DLC پرداختی را داشته باشند. اگرچه تاریخ انتشار دقیق این دو گسترش هنوز مشخص نشده است، اما اخیراً نشانه‌های امیدوارکننده‌ای به طرفداران رسیده است.

دو گسترش با عنوان‌های Night Springs و Lake House هستند. Night Springs، که به عنوان اولین DLC برای انتشار تایید شده است، به کاربران امکان می‌دهد تا به عنوان چندین شخصیت آشنا بازی کنند، در حالی که از چندین قسمت از نمایش درون جهانی Night Springs که از The Twilight Zone الهام گرفته است، پیش می‌روند.

با اینکه هنوز تاریخ انتشار دقیقی برای DLCهای Alan Wake 2 اعلام نشده است، اما تخمین‌ها حاکی از آن است که Night Springs در اواخر بهار یا تابستان و Lake House در اواخر تابستان یا پاییز منتشر خواهد شد. در حال حاضر، طرفداران باید منتظر اخبار مشخص‌تری در مورد این دو گسترش باقی بمانند.

منتخب کاربران

source
تولید محتوا

توسط wikiche