لیلی گلدستون، بازیگر نامزد اسکار، پس از مراسم 2024 اسکار، با وجود عدم کسب جایزه بهترین بازیگر زن، از حمایت‌ها و عشقی که از جامعه خود و دوستدارانش دریافت کرده، ابراز رضایت کرده است. گلدستون که برای نقش‌آفرینی‌اش به عنوان مولی کایل در فیلم «قاتلین ماه گل» ساخته مارتین اسکورسیزی شناخته شده، پیش از این جوایزی از مراسم های گلدن گلوب و جوایز انجمن بازیگران صفحه نقره‌ای را به خانه برده بود، اما نهایتاً اما استون برای فیلم «چیزهای بد» جایزه اسکار را از آن خود کرد.

گلدستون در پستی در X (پیش از این تویتر) از حمایت‌های دریافتی، به‌ویژه از جامعه بومیان آمریکا، قدردانی کرده است. او با وجود از دست دادن جایزه، افتخارات و لحظات مهمی را که در آن شب برای جامعه بومی آمریکا اتفاق افتاده، مانند اجرای زنده آهنگ “Wahzhazhe (A Song for My People)”، یادآوری کرد.

همچنین، بحث‌هایی پیرامون اینکه گلدستون باید در کدام دسته‌بندی (بازیگر اصلی یا مکمل) رقابت می‌کرد، در طول فصل جوایز مطرح شده بود. بسیاری از پیش‌بینی‌ها حکایت از آن داشت که اگر گلدستون در دسته بازیگران مکمل زن شرکت می‌کرد، شانس بیشتری برای بردن اسکار داشت. با این وجود، این بازیگر بر این باور است که مهم‌ترین دستاوردها و توجه‌ها به‌درستی به جامعه اوسیج (Osage) تعلق گرفته است.

منتخب کاربران

source
تولید محتوا

توسط wikiche