انیمه مجله ماهیانه توهمی یکی از انیمه‌های اورجینال زمستان 2024 است که برای طرفداران ژانر روزمره و فانتزی می‌تواند انتخابی سرگرم‌کننده باشد. با ما همراه باشید تا انیمه Delusional Monthly Magazine را مورد بررسی قرار دهیم.

مجله ماهانه توهمی، مجله‌ای است که در آن فقط اخبار و اتفاقات ماورایی و خارق العاده منتشر می‌شود. خبرنگارانی که در این مجله کار می‌کنند، چندان شبیه آدم‌های عادی نیستند و از نیروهای ماورایی بسیار عجیبی برخوردارند. پس بدیهی است که این افراد تمام خطرات را به جان بخرند و برای پیدا کردن خبرهای دست اول ماورایی به ماجراجویی بپردازند. انیمه مجله ماهیانه توهمی در هر قسمت شما را با ماجرایی بسیار جذاب روبرو می‌کند که نباید آن را از دست بدهید.

فهرست مطالب

داستان انیمه مجله ماهیانه توهمی

داستان انیمه مجله ماهیانه توهمی

داستان انیمه Delusional Monthly Magazine با ورود مردی به نام گورو ساتو (goro sato) به شهر آغاز می‌شود. گورو ساتو به دنبال مجله‌ای می‌گردد که داستان جذاب و همچنین غیرقابل باور خود را در آن چاپ کرده و اشخاصی را پیدا کند که بتواند همراه آن‌ها بر روی این موضوع کار کند. او به طور کاملا اتفاقی با تارو ج. سوزوکی (Tarō J. Suzuki) ملاقات می‌کند و از او آدرس یک کافه خاص را می‌پرسد.

تارو با دیدن گورو ساتو وحشت‌زده می‌شود؛ چرا که نیرویی شیطانی از سمت او احساس می‌کند. با این حال، تمام تلاش خود را می‌کند تا گورو ساتو را راهنمایی کند.

گورو ساتو به کافه مدنظر خود پای می‌گذارد، جایی که دفتر اصلی مجله ماهیانه توهمی است. در آن‌جا او با پسر جوانی به نام جیرو تاناکا (Jirō Tanaka) روبرو می‌شود که ادعا می‌کند یکی از اعضای اصلی مجله است. کمی تارو نیز سر می‌رسد و مشخص می‌شود که او نیز یکی از خبرنگاران مجله ماهانه توهمی است.

گورو ساتو داستان خود را برای آن‌ها تعریف می‌کند. داستان مردمان عجیب به نام «موریان» با نیروی خارق العاده‌ای که زمانی در سرزمینی خاص زندگی می‌کردند. او سنگی جادویی نیز همراه خود داشت که مربوط به همان مردمان عجیب بود و نام آن را «موپارتز» می‌خواند. بدین ترتیب، آن‌ها قبول می‌کنند که گورو ساتو به عنوان عضو گروه خود بپذیرند و با هم به جستجوی راز مخفی پشت مردم موریان بپردازند. اما گورو ساتو و دوستانش تنها کسانی نیستند که از این قضیه خبر دارند. افراد دیگری نیز در این شهر زندگی می‌کنند که به دنبال قدرت خارق العاده هستند.

همچنین بخوانید :

شخصیت های انیمه Delusional Monthly Magazine

کاراکترهای انیمه مجله ماهیانه توهمی همانند سایر انیمه های برشی از زندگی چندان زیاد نیستند. این موضوع می‌تواند یکی از ویژگی‌های مثبت این انیمه باشد؛ چرا که به راحتی توانسته ماهیت اصلی انیمه، یعنی پرداختن به زندگی و ماجراهای روزمره شخصیت‌ها، بپردازد. این کاراکتر‌ها به شرح زیر هستند:

تارو ج. سوزوکی (Tarō J. Suzuki)

کاراکترهای انیمه مجله ماهیانه توهمی

تارو یکی از شخصیت‌های اصلی انیمه مجله ماهیانه توهمی است. او می‌خواهد با یک خانم پولدار ازدواج کند تا دیگر نیازی نباشد کار کند. به همین دلیل، هر روز به دفتر پیشنهادات ازدواج سر می‌زند و به دنبال شخص موردنظر خود می‌گردد. تارو قدرتی عجیب دارد؛ او می‌تواند روح شیطانی و جادوی هر کسی را ببیند. اما این موضوع سبب غش کردن او می‌شود.

تارو اولین کسی بود که به دلیل برخورد سنگ قبیله موریان یا همان موپارتز با پیشانیش به یکی از آن‌ها تبدیل شد و قدرت خارق العاده‌ای به دست آورد. او طی این قدرت به یک ببر قوی تبدیل می‌شود. اما پس از بازگشت به حالت انسانیش هیچ چیز به یاد نمی‌آورد.

همچنین بخوانید :

جیرو تاناکا (Jirō Tanaka)

شخصیت های انیمه Delusional Monthly Magazine

جیرو پسر جوانی است که در انیمه مجله ماهیانه توهمی کار می‌کند. او از قدرت شفابخشی برخوردار است، اما همیشه و برای هر کسی از قدرتش استفاده نمی‌کند. جیرو و تارو به نظر با هم جور نمی‌آیند، اما عمیقا به هم اهمیت می‌دهند و به هم کمک می‌کنند. جیرو نیز در طی روند داستان به قدرتی از قبیله موریان دست می‌یابد.

همچنین بخوانید :

گورو ساتو (Goro sato)

تعداد قسمت های انیمه مجله ماهیانه توهمی

گورو ساتو یک دانشمند بسیار جوان است که به خاندان موریان و تمام اطلاعاتی که درباره آن‌ها وجود دارد علاقه نشان می‌دهد. او پس از پیدا کردن سنگی که متعلق به قاره آن‌ها بود کنجکاوتر شده و همه جا را برای پیدا کرد اثری از آن‌ها جستجو می‌کند. گورو ساتو بسیار مهربان است و به دوستان جدیدش اهمیت بسیاری می‌دهد.

همچنین بخوانید :

نقد انیمه  Delusional Monthly Magazine

انیمه مجله ماهیانه توهمی یک انیمه اورجینال است؛ یعنی از روی هیچ مانگا یا لایت ناولی ساخته نشده است. این انیمه به کارگردانی آقای چیزورو میاواکی (Chizuru Miyawaki) و نویسندگی آقای هیروکو کاناسوگی (Hiroko Kanasugi) ساخته شده که هر دو از کارگردانان و نویسندگان جوان ژاپنی هستند.

استودیوی سازنده انیمه Delusional Monthly Magazine همان استودیو OLM است. ممکن است با شنیدن نام این استودیو به یاد انیمه‌های زیبایی همچون انیمه خاطرات داروساز و انیمه توهم بهشتی بیافتید. اما این انیمه‌ها توسط گروه‌ها مختلفی که همه زیر نظر این استودیو کار می‌کنند، ساخته شده‌اند. درواقع، این استودیو چندین گروه انیمه‌سازی دارد. گروهی که انیمه مجله ماهیانه توهمی را ساخته‌اند، یوشیوکا (YOSHIOKA) نام دارد؛ همان گروهی که ساخت انیمه Odd Taxi را برعهده داشت.

نقد انیمه Delusional Monthly Magazine

زمان پخش انیمه مجله ماهیانه توهمی به تاریخ 11 ژانویه 2024 (21 دی 1402) برمی‌گردد و تعداد قسمت‌ها آن نیز 12 اپیزود هستند. ژانر انیمه Delusional Monthly Magazine را نیز می‌توان فانتزی، ماجراجویی و کمدی به حساب آورد.

انیمه مجله ماهیانه توهمی با وجود داشتن آرت خوش آب و رنگی که دارد و اساس اصلی داستان نیز به نظر جذاب می‌آید، اما چندان نتوانسته انتظارات مخاطبین را برآورده کند. می‌توان گفت اگر پر و بال بیشتری به داستان داده می‌شد و خوش ساخت‌تر بود، انیمه جذابی از آب درمی‌آمد. اما این انیمه بیشتر به یک انیمه کودکانه شبیه است تا اثری بزرگسالانه!

هر چند ممکن است برخی از طرفداران ژانر فانتزی و ماورایی آن را سرگرم‌کننده بدانند. با همه این‌ها، می‌توان گفت که این انیمه یک انتخاب عالی برای شما و کودکانتان در روزهای تعطیل است. به همین سبب می‌توانید آن را در کنار کودکانتان تماشا کرده و لذت ببرید.

همچنین بخوانید :

امتیازات انیمه Delusional Monthly Magazine

انیمه مجله ماهیانه توهمی از رمان انتشارش تاکنون در سایت‌ها ممختلفی مورد بررسی قرار گرفته است. این انیمه در سایت imdb نمره 4.6 و در سایت محبوب انیمه‌بازها، یعنی سایت myanimelist نمره 5 را از آن خود کرده است.

کلام آخر

انیمه Delusional Monthly Magazine یکی از انیمه‌های زمستان 1402 است که ممکن است داستان ساده و سرگرم‌کننده آن برای کسانی که هنوز روحیه کودکانه خود را حفظ کرده‌اند یا دوست دارند همراه کودکانشان انیمه ببینند، جالب باشد. پس وقت را هدر ندهید و برای ساختن یک آخر هفته جذاب برای خود و اوتاکوی کوچکتان، انیمه مجله ماهیانه توهمی را دانلود کنید.

source
تولید محتوا

توسط wikiche