سریال 2شات یکی از آثار جدید فیلیمو در سال 1402 است که در قالب یک تاک شو ساخته شده و توجه مخاطبان را به خود جلب کرده است. در این مقاله با معرفی این برنامه گفت و گو محور همراه شما هستیم.

تاک شو (Talk Show) یکی از انواع برنامه‌های تلویزیونی و اینترنتی است که در آن از افراد مشهور یا کسانی که داستان و یا پندی برای گفتن به افراد دارند، دعوت می‌شوند. برنامه دورهمی مهران مدیری یکی از معروف‌ترین برنامه‌های این حوزه در ایران بود.‌ همچنین در دنیا افرادی مانند الن دی جنرس (Ellen DeGeneres)، جیمی فلن (Jimmy Fallon)، جیمی کیمل (Jimmy Kimmel) و… چنین برنامه‌هایی را اجرا کرده‌اند.

سریال 2شات به کارگردانی و اجرای علی میرمیرانی ساخته شده است و در قالب یک تاک شو ساخته شده و از پلتفرم فیلیمو پخش می‌شود. در ادامه مقاله پیش رو پلازا با معرفی سریال 2شات فیلیمو همراه شما هستیم.

فهرست مطالب:

زمان پخش سریال 2شات

ژانر سریال 2شات تاک شو است. این اثر نخستین بار در تاریخ 18 مهر 1402 منتشر شد. این مجموعه روزهای شنبه و سه‌شنبه ساعت 8 صبح از فیلیمو پخش می‌شود. تعداد قسمت های سریال 2شات هنوز مشخص نشده است و بستگی دارد که چقدر این اثر ادامه‌دار خواهد شد.

همچنین بخوانید :

داستان سریال 2شات

داستان سریال 2شات

در این بخش با خلاصه سریال دوشات همراه شما هستیم. این مجموعه روالی همچون اکثر تاک شوهای جهان دارد اما با این تفاوت که وقتی هنرمندی در این برنامه دعوت می‌شود، دیگر قرار نیست درباره اطلاعاتی که با یک جستجوی ساده در اینترنت نیز پیدا می‌شود صحبت کنند. این افراد ابعاد پنهان، گاها غم‌انگیز و تاریک زندگی خود را با مخاطب درمیان می‌گذارند تا نشان دهند رسیدن به موفقیت آسان نیست.

همچنین بخوانید :

بازیگران سریال 2شات

این تاک شو بازیگر محور نیست و قرار نیست که در هر قسمت آن با بازیگری روبه‌رو شویم یا بیوگرافی آن را به شما معرفی کنیم. در ابتدا به سراغ معرفی از مجری برنامه دو شات می‌رویم و سپس مهمانان برنامه را به شما معرفی می‌کنیم.

علی میرمیرانی

مجری برنامه دو شات

علی میرمیرانی نویسنده، مجری و کارگردان ایرانی در 20 آبان ماه 1350 متولد شد. او در حوزه‌هایی همچون داستان‌نویسی، طنزنویسی، فیلمنامه‌نویسی، مطبوعات، کارگردانی، گفت‌وگو و برنامه‌سازی تلویزیونی فعالیت می‌‌کند و پنج اسم مستعار دارد که با سه اسم جایزه برده و با دو اسم کتاب می‌نویسد. شاخص‌ترین و مشهورترین نام این هنرمند ابراهیم رها است. نکته جالب درباره علی میرمیرانی این است که هر قلم او نقطه نظرها و هدف‌های جدایی دارد که درباره آنها نوشته می‌شود. این هنرمند با رادیو فرهنگ و رادیو جوان همکاری و فیلمنامه طعم شیرین خیال را نوشته است.

همچنین بخوانید :

در ادامه فهرستی از مهمان و هنرپیشه های سریال 2شات را برای شما قرار می‌دهیم که عبارتند از:

بازیگران سریال 2شات

نقد سریال 2شات

اگرچه ساخت تاک شو امری مرسوم در کشورهای جهان است و نمونه‌های ایرانی آن چه به صورت مناسبتی و چه به صورت عادی وجود دارند اما دو شات در واقع رویکرد متفاوت‌تری نسبت به سایر برنامه‌های همسان خود دارد‌‌. این برنامه روی مسائل عادی زندگی هنرمندان یا بحث‌های عادی جامعه با کارشناسان تمرکز ندارد، بلکه قصد دارد تا در زمانه‌ای که امید در دل‌ها کمرنگ شده است، به مخاطب خود امید دهد.

همچنین بخوانید :

علی میرمیرانی با توجه به سابقه زیادش در زمینه نویسندگی، ذهن بازی دارد و هوش بالای او از انتخاب سوال‌هایش مشخص است. در مجموع با برنامه‌ای خوش ساخت روبه‌رو هستیم که قصد ندارد به مخاطب امید کاذب دهد بلکه می‌خواهد نشان دهد شرایط سخت برای همه وجود داشته اما موفق کسی است که بتواند سختی‌ها را پشت سر گذارد.

کلام آخر

نقد سریال 2شات

با معرفی و بررسی سریال 2شات همراه شما بودیم. این اثر گفت و گو محور از اواسط سال 1402 شروع به پخش کرد و تا کنون قسمت‌های جذابی از آن منتشر شده و مورد توجه قرار گرفته‌اند. نظر شما درباره این برنامه چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما و سایر خوانندگان به اشتراک بگذارید. از همراهی شما متشکریم.

منتخب کاربران

source
تولید محتوا

توسط wikiche