وارایتی، مجله معتبر و شناخته شده در زمینه هنر و سینما، اعلام کرده است که مولی رینگوالد، بازیگر برجسته آمریکایی، را با جایزه پیشگام خلاقیت در جشنواره فیلم میامی که در تاریخ ششم آوریل برگزار می‌شود، تقدیر خواهد کرد. این جایزه به پاس دستاوردهای برجسته او در طول دوران حرفه‌ای‌اش و دریافت تحسین‌های متعدد از منتقدین و مخاطبین اهدا می‌شود.

مولی رینگوالد، که به خاطر نقش‌هایش در فیلم‌های نوجوان‌محور جان هیوز مانند “شانزده شمع”، “زیبایی در صورتی” و “کلوپ صبحانه” به شهرت رسیده است، در یک برنامه پرسش و پاسخ درباره کار وسیع خود در زمینه فیلم و تلویزیون شرکت خواهد کرد. این برنامه توسط کلیتون دیویس، ویراستار ارشد جوایز وارایتی، اداره می‌شود.

بنا به گفته استیو گیدوس، معاون اجرایی محتوای جهانی و ویراستار اجرایی وارایتی، رینگوالد همیشه یکی از بازیگران بسیار مستعد و چندجانبه‌ی سینما و تلویزیون آمریکا بوده است. کارهای اخیر او به عنوان جوانا کارسون در سریال موفق رایان مورفی “دعوا”، شاهدی بر این مدعاست که توانایی‌ها و دامنه‌ی او همچنان برقرار است و مخاطبان می‌توانند منتظر آثار جدید و شگفت‌انگیزی از یکی از ستاره‌های مورد علاقه‌شان باشند.

لاورن کوهن، مدیر برنامه‌ریزی جشنواره فیلم میامی، اظهار داشت که جشنواره بسیار مشتاق است تا با وارایتی همکاری کرده و به تقدیر از شخصیت‌های برجسته بپردازد. جشنواره فیلم میامی 2024 بیش از 180 فیلم بلند، مستند و کوتاه از بیش از 31 کشور را با ده‌ها اولین نمایش‌های جهانی، آمریکای شمالی و ایالات متحده به نمایش می‌گذارد.

منتخب کاربران

source
تولید محتوا

توسط wikiche