چگونه می‌توان کامنت‌ها را در ایکس (توییتر) محدود کرد؟ در این مطلب آموزش محدود کردن کامنت در توییتر را خواهید خواند تا فقط به افراد آشنا اجازه دهید در مورد توییت‌های شما، نظر دهند.

Twitter ویژگی جدیدی اضافه کرده است که به شما امکان می‌دهد کامنت‌ها را فقط به کسانی که دنبال می‌کنید یا فقط افرادی که در توییت ذکر می‌کنید، محدود کنید. اگر می‌خواهید اعلان‌های خود را محدود کنید، یا اگر نمی‌خواهید افراد ناشناس به توییت شما پاسخ دهند، این ویژگی مفید است. اکنون می‌توانید کنترل بیشتری بر نحوه تعامل خود در توییتر داشته باشید. در ادامه با آموزش محدود کردن کامنت در توییتر با پلازا همراه باشید.

فهرست مطالب:

نحوه محدود کردن کامنت در توییتر

روند محدود کردن کامنت‌های توییتر شما هم در اپلیکیشن موبایل و هم در وب‌سایت دسکتاپ توییتر یکسان است.

  • توییت خود را تایپ کنید. در زیر متن، یک نماد کره زمین در کنار عبارت «Everyone can reply» را می‌بینید. برای باز کردن گزینه‌ها، روی آن نماد یا متن ضربه بزنید.

محدود کردن کامنت در توییتر

فهرستی با عنوان “Who can reply” ظاهر خواهد شد. گزینه ای را که به نظر شما بهترین است را از لیست انتخاب کنید:

  • Everyone: این تنظیمات پیش‌فرض است و به این معنی است که هر کاربر توییتر که توییت شما را می‌بیند، می‌تواند به آن پاسخ دهد.
  • Verified accounts: تنها اکانت‌های تایید شده قادر به منشن خواهند بود.
  • Accounts you follow: فقط حساب‌های توییتری که آن‌ها را دنبال می‌کنید یا با یک @ در توییت خود منشن می‌کنید، می‌توانند به توییت شما پاسخ دهند.
  • Only accounts you mention: فقط کاربران توییتر که با یک @ در توییت خود منشن می‌کنید، می‌توانند پاسخ دهند.
همچنین بخوانید :

محدود کردن کامنت در توییتر

  • سپس، روی دکمه آبی رنگ “Tweet” کلیک کنید تا پست خود را منتشر کنید.

جمع بندی

توییتر یا ایکس، یکی از هیجان انگیزترین مکان‌ها برای گفتگو در اینترنت است. اما گاهی متأسفانه، توییت ساده و با نیت خوب شما می‌تواند به جنگ لفظی و توهین کلامی تبدیل شود. مطلبی که خواندید می‌تواند به شما کمک کند تا کامنت‌های افراد ناشناس را محدود کنید.


source
تولید محتوا

توسط wikiche