انتقال مخاطبین از اندروید به ایفون می‌تواند چالش برانگیز باشد. اگر می خواهید از اندروید به آیفون کوچ کنید به احتمال زیاد انتقال مخاطبین به گوشی جدید بزرگ ترین دغدغه برای شما خواهد بود، در حالی که این کار بسیار آسان است. البته انجام این کار ممکن است برای افراد تازه کار و آماتور چندان هم آسان نباشد، به همین دلیل در این مقاله تصمیم داریم نحوه انتقال مخاطبین از اندروید به ایفون را توضیح دهیم.

روش های مختلفی برای انتقال مخاطبین از اندروید به ایفون وجود دارد که در این مقاله به چند مورد از آنها اشاره می کنیم و نحوه انجام این کار را به شما آموزش خواهیم داد. پس اگر قبلا گوشی اندرویدی داشتید و گوشی جدید شما آیفون است و نمی خواهید اطلاعات موجود در گوشی قدیمی خود را از دست دهید ادامه این مقاله را با دقت مطالعه کنید.

استفاده از برنامه Move to iOS

بهترین و آسان ترین روش برای انتقال مخاطبین از اندروید به ایفون استفاده از برنامه Move to iOS است. این برنامه توسط اپل برای انتقال اطلاعات از گوشی اندرویدی به گوشی ایفون ارائه شده است و شما می توانید آن را از فروشگاه google play دانلود کنید و مخاطبین، عکس و فیلم های خود را با آن انتقال دهید. این برنامه برای زمانی که آیفون راه اندازی و فعال نشده مناسب است و اگر گوشی قبلا فعال شده بود باید آن را restore کنید و یا از روش های دیگر استفاده کنید.

  • ابتدا برنامه Move to iOS را از google play دانلود و آن را اجرا کنید.
  • دستورالعمل های لازم را انجام دهید و بعد از تایید شرایط روی Next ضربه بزنید.
  • در گوشی آیفون در صفحه شروع سریع، گزینه Move data from Android را انتخاب کنید.
  • سپس روی Continue ضربه بزنید تا یک کد 6 رقمی برای شما نمایش داده شود.
  • کد 6 رقمی را در گوشی اندرویدی وارد کنید.
  • در مرحله بعد تیک مقابل مخاطبین را فعال کرده و روی Next ضربه بزنید.
  • منتظر بمانید تا انتقال اطلاعات به پایان برسد.

با انجام مراحل بالا مخاطبین شما از گوشی اندرویدی به آیفون انتقال داده می شود.

استفاده از حساب Google

اگر مخاطبین خود را با حساب Google همگام‌سازی کرده‌اید و یا آیفون شما قبلا راه اندازی شده است می توانید از حساب گوگل برای انتقال مخاطبین خود استفاده کنید. برای مثال به دلیل به صرفه بودن قیمت آیفون 12 پرو دست دوم شما این گوشی را تهیه کرده اید و حالا می خواهید مخاطبین گوشی اندرویدی خود را به آن منتقل کنید. نحوه انتقال مخاطبین از اندروید به ایفون با استفاده از حساب گوگل به شرح زیر است.

  • به قسمت Accounts & Passwords در تنظیمات آیفون خود بروید
  • در این صفحه روی Add Account ضربه بزنید و سپس گزینه Google را انتخاب کنید.
  • آدرس و پسورد ایمیلی که در گوشی اندروید فعال است را وارد کنید.
  • گزینه مربوط به Contacts را فعال کنید تا مخاطبین به صورت خودکار همگام سازی شود.

انتقال مخاطبین از اندروید به ایفون با استفاده از فایل VCF

یکی دیگر از روش های انتقال مخاطبین از اندروید به ایفون استفاده از فایل VCF است. اگر هیچ کدام از روش های قبلی برای شما کاربردی نبود می توانید مخاطبین خود را از گوشی اندرویدی به یک فایل VCF صادر کرده و سپس آن را به آیفون ۱۵ یا هر مدل دیگری وارد کنید. برای این کار مراحل زیر را دنبال کنید.

  • برنامه Contacts را در گوشی اندرویدی خود باز کنید.
  • در قسمت منوی برنامه گزینه Import / Export را انتخاب کنید
  • سپس Export to VCF File را انتخاب کنید تا یک فایل VCF را ایجاد کند.
  • فایل ایجاد شده را با ایمیل یا آیتونز و یا روش های دیگر به آیفون ارسال کنید.
  • در برنامه مخاطبین افزودن مخاطب و سپس فایل VCF را انتخاب کنید.

استفاده از سیم کارت

استفاده از سیم کارت نیز روشی دیگر برای انتقال مخاطبین از اندروید به ایفون است. این روش بسیار آسان است و برای این کار کافی است مخاطبین روی سیم کارت ذخیره شده باشند و هر دو دستگاه از یک نوع سیم کارت پشتیبانی کنند. اگر مخاطبین روی سیم کارت ذخیره نشده بود، در قسمت تنظیمات برنامه Contacts گزینه Export Contacts را انتخاب و سپس محل ذخیره سازی را روی سیم کارت تنظیم کنید.

در ادامه نیز سیم کارت را از گوشی اندرویدی خارج کرده و سپس روی آیفون نصب کنید و در گوشی آیفون کافی است در برنامه مخاطبین گزینه وارد کردن سیم کارت را انتخاب کنید.

استفاده از برنامه های شخص ثالث

اگر به هر دلیلی نتوانستید با روش های قبلی مخاطبین خود را از گوشی اندرویدی به آیفون انتقال دهید، می توانید از برنامه های شخص ثالث برای این کار استفاده کنید. اپلیکیشن های زیادی برای انتقال مخاطبین از اندروید به ایفون وجود دارد که Copy My Data جزو محبوب ترین و بهترین آنها است.

شایان ذکر است از نظر امنیت بهترین روش برای انتقال مخاطبین از اندروید به ایفون استفاده از خدماتی است که توسط خود تولید کننده گوشی ارائه می شود. علاوه براین قبل از انتقال مخاطبین توجه داشته باشید که از آنها یک نسخه پشتیبان تهیه کنید و اگر در انتقال مخاطبین با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید از وب سایت پشتیبانی اپل یا گوگل کمک بگیرید.

خرید گوشی آیفون با کمترین قیمت از آترن کالا

در این مقاله نحوه انتقال مخاطبین از اندروید به ایفون با روش های مختلف را توضیح دادیم که با استفاده از آنها می توانید به آسانی مخاطبین خود را به گوشی جدید خود انتقال دهید. روش های مذکور برای تمامی سری های گوشی آیفون از مدل های استوک و دست دوم تا جدیدترین گوشی اپل، کاربردی است. آیفون استوک برای کسانی که بودجه کمی دارند انتخاب ایدئالی است، اگر قصد خرید آیفون استوک را دارید می توانید با کمترین قیمت و گارانتی تضمین اصالت و سلامت از فروشگاه آترین کالا تهیه کنید.

source
تولید محتوا

توسط wikiche