فیلم موتورسواران یکی از فیلم‌های محصول کشور آمریکا است که در سال 2023 منتشر شد. با ما همراه باشید تا بیشتر با فیلم The Bikeriders آشنا شویم.

ژانر فیلم موتورسواران درام است. این فیلم در رده R قرار گرفته است و برای کودکان مناسب نیست. در تولید فیلم The Bikeriders از یک کتاب با همین عنوان تاثیر پذیرفته شده است. کارگردانی این فیلم را جف نیکولز بر عهده داشته است. تاریخ اکران فیلم The Bikeriders در 31 آگوست 2023 بود که برای اولین بار در Telluride Film Festival به نمایش درآمد و در تاریخ 21 ژوئن 2024 در ایالات متحده منتشر خواهد شد.

از جمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند می‌توان جودی کومر (Jodie Comer)، آستین باتلر (Austin Butler)، تام هاردی (Tom Hardy)، مایکل شنون (Michael Shannon)، نورمن ریدس (Norman Reedus) و دیمن هریمن (Damon Herriman) را نام برد. همچنین مدت این فیلم حدود 1 ساعت و 56 دقیقه است. در ادامه این مقاله مختصر از پلازا به بررسی فیلم The Bikeriders 2023 خواهیم پرداخت و در مورد داستان، بعضی از بازیگران و نقدهای این فیلم صحبت خواهیم کرد.

فهرست مطالب:

داستان فیلم موتورسواران

فیلم The Bikeriders

به طور خلاصه فیلم سینمایی موتورسواران داستان یک گروه خیالی از موتورسواران را در دهه 1960 میلادی دنبال می‌کند که یکی از عضوهای آن Benny پس از اینکه این گروه به سمت خشونت پیش می‌رود، باید بین Kathy که به او علاقه دارد و وفاداری به این گروه انتخاب کند. برای ادامه داستان می‌توانید فیلم The Bikeriders را تماشا کنید.

بازیگران فیلم موتورسواران

در این بخش از مقاله با بیوگرافی بعضی از هنرپیشه های فیلم سینمایی موتورسواران و نام‌های کاراکترهایی که نقش آن‌ها را بازی کرده‌اند آشنا خواهیم شد.

جودی کومر

معرفی فیلم موتورسواران

جودی کومر یک بازیگر انگلیسی است که در تاریخ 11 مارس 1993 برابر با 20 اسفند 1371 در Liverpool متولد شد. او جایزه‌های Primetime Emmy و بفتا کسب کرده است و کاندید دریافت جایزه گلدن گلوب شده است. از جمله آثار سال‌های اخیر که او در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است می‌توان فیلم Free Guy را نام برد. جودی کومر در فیلم موتورسواران در نقش کاراکتر Kathy حضور داشته است.

آستین باتلر

بررسی فیلم The Bikeriders

آستین باتلر یک بازیگر آمریکایی است که در تاریخ 17 آگوست 1991 برابر با 26 مرداد 1370 در ایالت California متولد شد. او برنده جایزه‌های گلدن گلوب و بفتا و کاندید دریافت جایزه اسکار شده است. از جمله آثار سال‌های اخیر که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان فیلم Dune: Part Two را نام برد. آستین باتلر در فیلم The Bikeriders ایفای نقش کاراکتر Benny را بر عهده داشته است.

همچنین بخوانید :

تام هاردی

بررسی فیلم موتورسواران

تام هاردی یک بازیگر، تهیه‌کننده و فیلمنامه‌نویس انگلیسی است که در تاریخ 15 سپتامبر 1977 برابر با 24 شهریور 1356 در لندن متولد شد. او برنده جایزه بفتا و کاندید دریافت جایزه اسکار شده است. از جمله آثار معروفی که او در آن‌ها حضور داشته است می‌توان فیلم The Dark Knight Rises و سریال Peaky Blinders را نام برد. تام هاردی در فیلم موتورسواران در نقش کاراکتر Johnny بازی کرده است.

مایکل شنون

هنرپیشه های فیلم موتورسواران

مایکل شنون یک بازیگر آمریکایی است که در تاریخ 7 آگوست 1974 برابر با 16 مرداد 1353 در ایالت Kentucky متولد شد. او کاندید دریافت جایزه‌های گلدن گلوب، اسکار و Primetime Emmy شده است. از جمله آثار سال‌های اخیر که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان فیلم Amsterdam محصول سال 2022 و فیلم The Flash محصول سال 2023 را نام برد. مایکل شنون در فیلم The Bikeriders به ایفای نقش کاراکتر Zipco پرداخته است.

همچنین بخوانید :

نورمن ریداس

بازیگران فیلم موتورسواران

نورمن ریداس یک بازیگر و مجری تلویزیون آمریکایی است که در تاریخ 6 ژانویه 1969 برابر با 16 دی 1347 در ایالت Florida متولد شد. او بیشتر برای بازی در سریال The Walking Dead و همچنین سریال The Walking Dead: Daryl Dixon شناخته می‌شود. نورمن ریدس در فیلم The Bikeriders در نقش کاراکتر Funny Sonny بازی کرده است.

دیمن هریمن

بازیگران فیلم The Bikeriders

دیمن هریمن یک بازیگر استرالیایی است که در تاریخ 31 مارس 1970 برابر با 11 فروردین 1349 متولد شد. از جمله آثار سال‌های اخیر که او در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است می‌توان سریال The Artful Dodger را نام برد. دیمن هریمن در فیلم موتورسواران در نقش کاراکتر Brucie بازی کرده است.

همچنین بخوانید :

نقد فیلم The Bikeriders و نمرات آن

در این بخش از مقاله به بررسی نمرات فیلم سینمایی موتورسواران و نقدهای آن می‌پردازیم. این فیلم تا الان در سه سایت آی‌ام‌دی‌بی، راتن تومیتوز و متاکریتیک به ترتیب نمره‌های 7.6 از 10، 83 از 100 و 73 از 100 را دریافت کرده است. البته نمره آن در سایت آی‌ام‌دی‌بی از کاربران کمی به دست آمده است. در ادامه می‌توانید خلاصه چند مورد از نقدهایی که درباره فیلم The Bikeriders به سایت متاکریتیک اضافه کرده‌اند بخوانید.

The Guardian / پیتر بردشاو: 100

این فیلم دریچه‌ داستان‌سرایی را با یک غرش باز می‌کند و داستان عاشقانه‌ای محکوم از یک وسترن قدیمی و یک درام در مورد گروهی خلافکار ارائه می‌دهد.

The Playlist / گرگوری الوود: 75

به اندازه کافی به اینکه تولید یک فیلم در مورد یک دوره که به نظر مصنوعی یا نمایشی نباشد چه اندازه سخت است، توجه نشده است. نیکولز واقعا حال و هوای این دوره خاص را نشان می‌دهد و توجه شما را حفظ می‌کند. حتی اگر هرگز به آن گروه از موتورسوارانی که در بزرگراه از کنار شما می‌گذرند فکر نکرده باشید.

Slant Magazine / دیوید راب: 63

شور و نشاط خالص داستان و روش کارگردانی جف نیکولز بیشتر نداشتن اصالت این فیلم را جبران می‌کند.

Collider / اما کیلی: 42

در حالی که کومر متعهدانه تلاش می‌کند که فیلم را پیش ببرد، وجود کاراکترهای اضافی و به خوبی پرداخته نشده در این فیلم باعث شکست آن شده است.

همچنین بخوانید :

کلام آخر

در این مقاله مختصر از پلازا به معرفی فیلم موتورسواران پرداختیم و در مورد داستان، بازیگران و نقدهای آن صحبت کردیم. می‌توانید نظرتان را در مورد فیلم The Bikeriders در بخش دیدگاه‌های پلازا با دیگران به اشتراک بگذارید. همچنین اگر بعضی از فیلم های 2024 را تماشا کرده‌اید که به دیگران هم پیشنهاد می‌کنید، می‌توانید عنوان آن‌ها را در یک کامنت بگویید که مقاله آن‌ها را نیز به سایت اضافه کنیم. از این که تا پایان این مقاله همراه ما بودید از شما متشکریم.

منتخب کاربران

source
تولید محتوا

توسط wikiche